Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice Iarna 2007-2008 (Indicativ A.N.D. 525-2005)


Anunt de participare numarul 31801/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe - (Trez. Sf. Gheorghe RO39TREZ2565006XXX000168 - pentru garantiile de participare, Cod fiscal: 4201988), Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Szaba agoston, Tel.0267311190, In atentia: Demeter Pal, Email: [email protected], Fax: 0267351228
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice Iarna 2007-2008 (Indicativ A.N.D. 525-2005)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: pe drumurile judetene din judetul Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice Iarna 2007-2008. Valori estimative: pentru anul 2007 - 420.200 RON fara TVA, pentru anul 2008 (ian.-mar.)- 1.910.800 RON fara TVA. Optam pentru achizitionarea ulterioara de servicii suplimentare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90212000-6 - Servicii de deszapezire (Rev.1)
90213000-3-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice Iarna 2007-2008. Valori estimative: pentru anul 2007 - 420.200 RON fara TVA, pentru anul 2008 (ian.-mar.)- 1.910.800 RON fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 331, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Optam pentru achizitionarea ulterioara de servicii suplimentare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: Lot 1 - 5800 lei, Lot 2 - 8500 lei, Lot 3 - 6200 lei, Lot 4 - 1400 lei, Lot 5 - 1500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul local al Consiliului Judetean Covasna
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de atestare fiscala valabil; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale valabil; Pentru persoane juridice/fizice romane: certificat de inmatriculare, inclusiv certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind obligatiile contractuale in desfasurare; informatii generale ale operatorului economic (tel, fax, etc.); ultimul bilant contabil aprobat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani; declaratie referitoare la echipamente tehnice; informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate & studiile/pregatirea/calificarea lor; declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului; informatii privind utilajele/instalatiile/echipamente; informatii privind subcontractantii (daca e caz).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Intre 9:00-12:00h. Prin solicitare scrisa. Plata se face la caseria acesteia, sau prin OP la Trez. mun. Sf. Gheorghe - RO27TREZ25621330250XXXXX).
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2007 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere vor participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, daca considera necesara aceasta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: mun. Brasov, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0268413741, Email: [email protected], Fax: 0268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartimentul juridic-contencios si control legalitate acte administrative
Adresa postala: P-ta Libertatii nr.4, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel.0267-311190, Email: [email protected], Fax: 0267-351228
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer