Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PREVENIREA SI COMBATEREA LUNECUSULUI SI INZAPEZIRII PE DRUMURILE JUDETENE ? JUDETUL GALATI, PENTRU IARNA 2012-2013


Anunt de participare numarul 138873/14.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GALATI
Adresa postala: StradaEroilor 7, Localitatea: Galati, Cod postal: 800119, Romania, Punct(e) de contact: PAULA ELENA SIMION, Tel. +40 236468060, Email: [email protected], Fax: +40 236468060, Adresa internet (URL): www.cjgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PREVENIREA SI COMBATEREA LUNECUSULUI SI INZAPEZIRII PE DRUMURILE JUDETENE ? JUDETUL GALATI, PENTRU IARNA 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: drumurile judetene din judetul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 249, 983.75RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul contractelor subsecvente acordului cadru este 1 contract pe o durata de 4.5 luni cu o valoare maxima de 1.249.983, 75 lei fara TVA si o valoare minima de 356.541, 25 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru pe o perioada de 5 luni privind servicii de prevenire si combatere a lunecusului si inzapezirii pe drumurile judetene din judetul Galati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime de servicii prestate acord cadruAprovizionare material antiderapant = 1025 to; Informari privind starea drumurilor = 270 ore
Deszapezire mecanica: ore active+ ore asteptare = 1280; Montare+ demontare parazapezi = 600 buc; Combatere polei = 1025 to,
Cantitati minime de servicii contract subsecvent:
Aprovizionare material antiderapant = 1025 to; Informari privind starea drumurilor = 270 ore
Deszapezire mecanica: ore active+ ore asteptare = 1280; Montare+ demontare parazapezi = 600 buc; Combatere polei = 1025 to,
Cantitati maxime de servicii prestate acord cadruAprovizionare material antiderapant = 2460 to; Informari privind starea drumurilor = 810 ore
Deszapezire mecanica: ore active+ ore asteptare = 5615 ore; Montare+ demontare parazapezi =600 buc; Combatere polei = 2460 to;
Cantitati maxime de servicii prestate contract subsecvent: Aprovizionare material antiderapant = 2460 to; Informari privind starea drumurilor = 810 ore
Deszapezire mecanica: ore active+ ore asteptare = 5615 ore; Montare+ demontare parazapezi =600 buc; Combatere polei = 2460 to;
Valoarea maxima a celui mai mare contract subsecvent este de 1.249.983, 75 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 249, 983.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 12.500 lei -Garantia pentru participare se poate depune in contul: RO25TREZ3065006XXX000230 deschis la Trezoreria Galati, cod fiscal: 3127476. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile. Modul de constituire: prin virament bancar sau print-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (de exemplu scrisoare de garantie bancara in original, completata conform formular nr. 10); ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract- Formular 15In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.12A;
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.12B;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul nr.12C;
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa Formularul nr.2.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare. Se va completa Formular nr. 3 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie la nivel de unitate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Dobrovici Bacalbasa(Presedinte), Paula Elena SIMION(Director executiv Directia Tehnica), Lucean MIHALCEA (Director executiv Directia economie si finante), Nicoleta MACRI (consilier Directia Tehnica), Comisie consilieri jud. buget-finante: Sandu Viorica, Tuicu Emil, Zaharia Eugen, Podaru Tinca, Arama Iulian - Nicusor, Hapeci Daniela-Simona, Durbaca Eugen;
6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.7. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.
Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG
34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Pentru persoanele juridice romane - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.
Pentru persoanele juridice straine - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de
care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu
suma de 2.400.000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti
privati.
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani (perioada considerata de la data semnarii contractului) unui contract de servicii similare a carui valoare sa fie minim de 1.200.000 lei fara TVAOrice fisa referitoare la un contract cu un beneficiar/ client din Romania trebuie sa fie insotita de copia contractului, de recomandarea in copie din partea
beneficiarului /clientului respectiv sau de procesul verbal de receptie, in copie
pentru contractul similar de prestari servicii.Perioada de 3 ani pentru
dovedirea experientei similare de prestare se va raporta la data limita de depunere.
(in cazul unei asocieri conditia este indeplinita prin cumul )
Declaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care
operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de
executie.Lista minima obligatorie va cuprinde:
Autofreza cu snec minim 5 buc, Autogreder minim 3 buc, Greder semipurtat ? minim 7 buc; autoincarcatoare ? min 2 buc
Se vor depune documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului
-Decl. pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului
angajat pe ultimii 3 ani;Decl. pe proprie raspundere privind asig. cu personal;
- un inginer/subinginer de drumuri si poduri pentru coordonarea activitatilor angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului/angajament de participare.- un subinginer/maistru responsabil baza de deszapezire angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului/angajament de participare.
Inf. privind subcontractantii.:
Declaratie privind partea/partile din care sunt care sunt indeplinite de
subcontractanti si specializarile acestora(daca este cazul). Prezentarea documentelor relevante privind resursele materiale si umane pt. partea lor de implicare in contract. Partea/partile subcontr. vor fi insusite si contrasemnate de catre subcontractant.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Acordul de subcontractare incheiat intre ofertant si subcontr. in original sau in copie legalizata.
Inf. privind asociatii (daca este cazul):
Oferta depusa de o asoc de op ec trebuie sa indeplin urmat cerinte:
a) Oferta trebuie semnata legal de catre toti asociatii.b) Oferta trebuie sa includa un Acord de asocierec)Structura asocierii nu va fi modific, pe durata execut contract, decat cu aprob prealab a AC.
In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele solicitate la
Sectiunea III.2.1 si III.2.2
Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi
prin care sa demonstreze ca actiunile/ activitatile pe care le aplica in
indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce
urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2012 11:00
Locul: Galati, str. Domneasca nr. 56, bloc Cristal et.1 birou Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, AC va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua prop.financiara, in plic inchis, caz in care ctr. va fi atribuit ofertantului a carui noua prop. financ. are pretul cel mai scazut.2.Nu se accepta oferte alternative.3. Ofertantii vor specifica in cuprinsul prop. tehn. informatiile pe care le considera confidentiale si care nu pot fi dezvaluite tertilor mentionand motivele pt. care aceste inform. tb. sa fie confidentiale.4. Ptr. dem. indepl. crit. de calif. prev. la art. 176 din OUG 34/2006 actual., ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o decl. pe propria raspundere Formularul nr. 12, semnata de reprezent. sau legal, prin care confirma ca indepl. cerintele de calif. astfel cum au fost solicit. in doc.de atrib. Declaratia va fi insotita de o Anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/ documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Docum. edific. care probeaza/confirma indepl. cerintelor de calif., in cazul in care ofert. uzeaza de acest drept, vor avea valab. in termenul prevazut in resp. solicitare.5. Ofert va prezenta Model contract servicii, semnat si stamp.de ofertant pe ultima pag. sub inscrisul ?De acord cu clauzele contractuale? sau va prezenta o decl. pe propria raspundere prin care isi asuma indepl.clauzelor contractuale din modelul de ctr.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii pe care acesta il considera nelegal, conform prev. art. 256^2 alin.(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Galati ? Consiliul Judetului Galati (Serviciul investitii, licitatii si urmariri contracte
Adresa postala: Str. Eroilor, nr.7, ,Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel. +40 236468060, Email: [email protected], Fax: +40 236468060, Adresa internet (URL): www.cjgalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2012 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer