Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - prevenitor de eruptie 7 1/16" 690 kgf/cm2 cu unitate de comanda hidraulica


Anunt de participare (utilitati) numarul 100962/27.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  Sos. Sibiului nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Punct(e) de contact:  D-na Ghindoc Milica, Tel. 0269805134, Email:  [email protected], Fax:  0269830283, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
prevenitor de eruptie7 1/16" 690 kgf/cm2 cu unitate de comanda hidraulica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Garii nr. 7
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
produsul folosit la sondele aflate in reparatie pentru inchiderea sondei in cazul manifestarilor eruptive ale zacamintelor de gaze
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43121600-3 - Prevenitor de eruptie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prevenitor de eruptie7 1/16" 690 kgf/cm2 cu unitate de comanda hidraulica - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
270 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 20.000 lei; Garantia de buna executie 7% din valoarea contractului, fara t.v.a.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; Certificat constatator privind impozitele si taxele catre bugetul general consolidat, fara datorii, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata;Certificat de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului, copie; Certificat Constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata, nu mai vechi de 30 de zile de la data depunerii ofertelor; Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor, Declaratie pe propria raspundere pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare, insotita de Anexa;conform cu documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - conform cu documentatia de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Furnizorul va prezenta: Informatii privind subcontractantii. Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, (2007, 2008, 2009) care sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari. Se solicita minim un contract de 2.000.000 lei avand ca obiect furniazrea de prevenitor cu unitate hidraulica.Autorizatie pentru livrare produse pentru furnizori.Recomandari din partea unor beneficiari / clienti privind producerea sau modernizarea de echipamente pentru industria de petrol si gaze-cel putin 2. Certificat ISO 9001 -2000 sau echivalent. Autorizatie de mediu, conform cu documentatia atasata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2010 18:00
Locul: ofertele vor fi descarcate direct din SEAP in data de 13.07.2010 ora indicata de sistem.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Licitatie deschisa aplicata prin mijloace electronice. Orice operator economic inregistrat in SEAP are dreptul de a transmite oferta. Aceasta se transmite in format electronic, pana la data limita de depunere a ofertelor prevazuta in prezentul Anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea:  Alba iuliaw, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258/810285, Fax:  0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile ?ep? cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. Daca contestatia priveste continutul doc. de atribuire publicata in SEAP data luari la cunostiinta este data publicarii doc.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA S.R.C.O.S.S. Medias
Adresa postala:  Sos. sibiului nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Tel. 0269/805134, Fax:  0269/830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer