Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prima infiintare retea de apa uzata (canalizare si statii de epurare), extindere retea de alimentare cu apa si modernizare drumuri comunale, in Comuna Cuza Voda, Jud Constanta


Anunt de participare numarul 93330/21.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CUZA VODA (PRIMARIA CUZA VODA CONSTANTA)
Adresa postala: str. MEDGIDIEI, nr. 58, Localitatea: Cuza Voda, Cod postal: 907041, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN DUMITRU SOLOMON, Tel.024118176, Email: [email protected], Fax: 0214811115, Adresa internet (URL): www.cuza-voda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prima infiintare retea de apa uzata (canalizare si statii de epurare), extindere retea de alimentare cu apa si modernizare drumuri comunale, in Comuna Cuza Voda, Jud Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COM CUZA VODA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia cuprinde:
Componenta 1: Prima infiintare retea de apa uzata (canalizare si statiI de epurare), in Comuna Cuza Voda, Jud Constanta.
Componenta 2: Extindere retea de alimentare cu apa, in Comuna Cuza Voda, Jud Constanta.Componenta 3: Modernizare drumuri comunale, in Comuna Cuza Voda, Jud Constanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul prevede: Valoarea estimate: 8.204.141, 00 lei, fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 8, 204, 141RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 150.000 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractuluifara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR, buget local si buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeciaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006;documente (certificate de atestare fiscala) care sa confirme atat achitarea obligatiilor de plata la bugetul consolidatat al statului cat si plata impozitelor si taxelor catre bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau copie Iegalizata;copie cod unic de inregistrare si certiftcat de inmatriculare: certificate constatator (eliberat cu maximum 30 de zile de data deschiderii ofertelor) in original sau copie legalizata pentru persoane juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Operatorul trebuie sa dovedeasca ca are ca obiect de activitate activitatile supuse procedurii de achizitie si ca nu are inscrisuri cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privin procedura insolventei, cu modificarile ulterioare.
Pentru evitarea conflictului de interese, asa cum este stipulat in legislatia achizitiilor publice, verificatorul de proiect nu trebuie sa faca parte din echipa de proiectare, nu este actionar majoritar/ asociat/administrator sau nu are legaturi de rudenie/profesionale la firma care executa proiectarea/lucrarea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente, insotite de raportul de audit pentru fiecare bilant, in copie legalizata. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste forrnu!are.2. Prezenterea fisei de informatii generale (formular nr. 2 - Informatii generale). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat saprezinte acest formular.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, din productia de constructii montaj, sa fie mai mare sau cel putin egala cu suma de 16.000 mii lei. RezultatuI ultimului exercitiu financiar (31.12.2008) sa fie pozitiv. Societatile care inregistreaza pierderi la starsitul exercitiului financiar 2008 vor fi respinse. Nivelul indicatorului financiar "lichiditate generala" sa depaseasca cotade 100% pentru anul financiar 2008. Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare sa fie de 400.000 euro. Inexistenta incidentelor de plata in ultimele 12 luni calendaristice
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Deciaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii5 ani. 4 contracte de lucrari finalizate, in copie legalizata, recomandari in original din partea beneficiarilor lucrarilor, procese verbale la terminarea lucrarilor, in original sau copie legalizata..Curriculum Vitae, copii legalizate dupa atestatele persoanelor cuprinse la resurse umane minime.AngajamentuI ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane din cele nominalizate, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. AngajamentuI de participare, in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in formularul 12I, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantuiui.
La oferta se va atasa un angajament al ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari va prezenta, in original, asigurarea pentru toate riscurile Iucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului raspundere civila.
(Declaratie bancara privind asigurarea riscului profesional).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.-cel putin 4 contracte similare, incheiate si finalizate in ultimii 5ani, (minim 2 contracte retele de canalizare, minim un contract retele apa si minim un contract modernizare drumuri prin asfaltare) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 8.120.000 lei fara TVA.2.Copii legalizate dupa certificatul ISO 9001:2000 sau echivalent, IS014001/2004 sau echivalent. IS018001/2007 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei Cuza Voda, localitatea Cuza Voda, judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observator UCVAP si observator CRPDRP 2 Constanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR, Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Sir. Stavropoleos.nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania .Tel. 021 3104641 , Email: [email protected] , Fax: 0213104642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Constanta, Sectia de contencios administrativ.
Adresa postala: Adresa postala: str. Traian, nr. 33, Localitate: Constanta, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/617760, Email: [email protected], Fax: : 0241/617760
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Cuza Voda, Compartimentul Juridic
Adresa postala: Adresa postala: judetul Constanta, Localitatea: Cuza Voda, Cod postal: 907041 , Romania . Tel. 0241/818.176, Fax: 0241/811.115, Localitatea: Cuza Voda, Cod postal: 907041, Romania, Tel.0241/818.176, Fax: 0241/811.115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2010 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer