Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prima infiintare retea publica de apa uzata, extindere retea apa, prima infiintare si dotare a infrastructurii aferente serviciilor sociale centru de ingrijire copii, renovare, modernizare si dotare camin cultural si imbunatatirea retelei de drumu


Anunt de participare numarul 84166/10.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL BOBICESTI
Adresa postala: localitatea Bobicesti, judetul Olt, Localitatea: Bobicesti, Cod postal: 237035, Romania, Punct(e) de contact: ILIE CHITEZ, Tel.0249 455 501, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0249 455 501, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prima infiintare retea publica de apa uzata, extindere retea apa, prima infiintare si dotare a infrastructurii aferente serviciilor sociale centru de ingrijire copii, renovare, modernizare si dotare camin cultural si imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in comuna Bobicesti, judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Bobicesti, jud. Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se urmareste realizarea urmatorului obiectiv de investitii: Prima infiintare retea publica de apa uzata, extindere retea apa, prima infiintare si dotare a infrastructurii aferente serviciilor sociale centru de ingrijire copii, renovare, modernizare si dotare camin cultural si imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in comuna Bobicesti, judetul Olt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45215213-3-Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractului fara TVA este de 7.926.709, 00 RON din care 353.650, 00 RON proiectarea
- retea de apa uzata valoare totala: 4.827.837 RON, din care: 212.830 proiectare, -extindere retea apa: 102.308 RON, din care: 5.677 RON proiectare, -centru de ingrijire copii: 1.495.241 RON, din care :74.967 RON proiectare, -modernizare si reparare camin cultural: 825.277 RON, din care 27.964 RON proiectare, -modernizare drum comunal: 676.045 RON, din care 32.212 RON proiectare
mentionam ca sursa de finantare este FEADR cu exceptia serviciilor de proiectare unde sursa de finantare este dupa cum urmeaza: 16.859, 00 din fonduri FEADR si 336.791, 00 din bugetul local
Valoarea estimata fara TVA: 7, 926, 709RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 100 000 RONGarantia de buna executie - 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR, Masura 3.2.2. Renovarea si dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare (legalizate)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinte:
- declaratia privind eligibilitatea; - declaratia privind neincadrarea in art. 181;
- declaratia privind calitatea de participant la procedura; - cazier fiscal; - cazier judiciar; - CUI; - certificatul ORC sau echivalent pentru persoanele juridice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinte:
- bilantul contabil pentru anii: 2006, 2007 si 2008- cifra de afaceri pe trei ani (2006, 2007 si 2008)
- lichiditate generala pentru anul 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- bilantul contabil pentru anii 2006, 2007 si 2008 va avea un rezultat financiar pozitiv;
- cifra de afaceri medie pe trei ani (2006-2008) va fi de minim de 15 000 000 RON pentru executie lucrari si de 600 000 RON pentru proiectare- lichiditate generala minim 100% (pentru anul 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara
- lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani;
- lista cu dotarile specifice, utilaj, echipamente pe care se angajeaza sa le foloseasca la indeplinirea contractului
- lista cu resursele umane pe care le va folosi pentru indeplinirea contractului
- certificate ISO 14001, ISO 9001, OHSAS 18001 si SA 8000:2008 - pentru executie lucrari si ISO 14001, ISO 9001 si OHSAS 18001 pentru proiectare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executatin ultimii 5 ani, cel putin, urmatoarele lucrari similare: -o lucrare similara de retea publica de apa uzata cu statie de epurare in valoare totala de minim3 000 000RON-o lucrare de modernizare drum in valoare totala de minim 670 000 RON-o lucrare de constructie civila noua in valoare de minim 1 400 000 RON-o lucrare de renovare, modernizare constructie civila in valoare de minim 800 000 RONOfertantul trebuie sa faca dovada ca a proiectatin ultimii 3 ani, cel putin, urmatoarele lucrari similare: -o lucrare similara de retea publica de apa uzata-o lucrare de statie de epurare-o lucrare de alimentare cu apa-o lucrare modernizare drum-o lucrare de proiectare cladire destinataserviciilor sociale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 11:00
Locul: CONSILIUL LOCAL BOBICESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, reprezentanti ai MFP, APDRP si alte persoane autorizate de catre autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, Masura 322
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata in data de 17.08.2009, ora 12:00, pentru ca fiecare operator economic interesat sa cunoasca amplasamentul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Olt,
Adresa postala: str. Manastirii, nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230038, Romania, Tel.0249414989, Email: [email protected], Fax: 0249435782
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile de la luarea la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Bobicesti
Adresa postala: sat Bobicesti, Localitatea: Bobicesti, Cod postal: 237035, Romania, Tel.0249 455 501, Email: [email protected], Fax: 0249 455 501, Adresa internet (URL): www.primariabobicesti.judetulolt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2009 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer