Licitatie Publica - Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de lucrari, licitatie deschisa privind executia lucrarii Construire platforma pentru deseuri depozitare temporala Poiana Sohodol - Lunca Mortesti.
Anunt de participare numarul 28753/20.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SOHODOL (CONSILIUL LOCAL SOHODOL)
Adresa postala: COM.SOHODOL-CENTRU Nr.1 JUD.ALBA, Localitatea: Sohodol, Cod postal: 517700, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN ANDREICA, Tel.0258 787263, Email: [email protected], Fax: 0258787263, Adresa internet (URL): comuna Sohodol, sat Sohodol, nr 1 jud Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de lucrari, licitatie deschisa privind executia lucrarii Construire platforma pentru deseuri depozitare temporala Poiana Sohodol - Lunca Mortesti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA sOHODOL, SAT POIANA -LUNCA MORTESTI , JUD ALBA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire platforma pentru deseuri depozitare temporala si drum de acces Poiana Sohodol - Lunca Mortesti, rampa de depozitare si drum de acces
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Rampa de deseuri (Rev.1)
45233226-9-Drum de acces (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3364614 RON SAU 1065385 EURO
Valoarea estimata fara TVA: 1, 065, 385EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 20.000 RON SUB FORMA DE DEPOZIT BANCAR
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT SUME DEFALCATE DIN T.V.A
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SE ACCEPTA SI ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND EXIGIBILITATEA: CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS CU CEL MULT 30 ZILE INAINTE DE DATA DESCHIDERII OFERTELOR DE CITRE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, PENTRU PERSOANELE JURIDICE STRAINE CERE SA DOVEDEASCA O FORMA DE INREGISTRARE CA PERSOANA JURIDICA , PRECUMSI UN CERTIFICAT DE REZISTENTA FISCALA IN TRADUCERE LEGALIZATA- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVIZUTE LA ART. 181 DIN O.U.G. NR. 34/2006. - CERTIFICATUL CONSTATATOR DIN CARE SA REIASA PLATA IMPOZITELOR SI TAXELE CATRE STAT INCLUSIV CELE LOCALE EXIGIBILE LA DATA DE: 01.07.2007.- CERTIFICATUL DE ATESTARE FISCALI PENTRU OBLIGATIILE DE PLATI CITRE BUGET, EXIGIBILE LA PLATI LA DATA DE 25.07.2007.-VALOARE MINIMI PENTRU O LUCRARE SIMILARA: 200.000 RON IN ULTIMII 3ANI.-CIFRA MEDIE DE AFACERI ANUALI DIN ULTIMII 3
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATIILE PRIVIND CRITERIILE DE CALIFICARE, SITUATIA ECONOMICO FINANCIARA, PRECUM SI CAPACITATEA TEHNICA SI PROFESIONALA ALE OPERATORILOR ECONOMICI SUNT PREZENTATE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATIILE PRIVIND CRITERIILE DE CALIFICARE, SITUATIA ECONOMICO FINANCIARA, PRECUM SI CAPACITATEA TEHNICA SI PROFESIONALA ALE OPERATORILOR ECONOMICI SUNT PREZENTATE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2007 12:00
Locul: Primaria Comunei Sohodol, sat Sohodol, nr 1 judetul Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI SELECTIE A OFERTELOR ORGANIZATA IN CADRUL APARATULUI PROPRIU AL PRIMARULUI COMUNEI sOHODOL JUDETUL ALBA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLES , NR 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLES , NR 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
15 ZILE DE LA DATA INCHEIERII CONTRACTULUI
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLES , NR 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2007 12:13