Licitatie Publica - Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica de furnizare de autovehicule - Proiect RO 0050
Anunt de participare numarul 112360/07.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SIBIU
Adresa postala: JUD. SIBIU, LOC. SIBIU, STR. MITROPOLIEI, NR. 2, CUI 9753096, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550179, Romania, Punct(e) de contact: Razvan Crutiu, Tel. +40 269232066, Email: [email protected], Fax: +40 269236955, Adresa internet (URL): www.dasib.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Procedura de atribuire a contractului de achizitiepublica de furnizare deautovehicule - Proiect RO 0050
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La centrele din subordinea DGASPSC Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de autovehicule - parte a proiectului RO 0050 - "Modernizarea echipamentelor din centrele rezidentiale de protectia copiluluidin judetul Sibiu "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34111200-0 - Berline (Rev.2)
34114400-3-Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - berline
Lotul 2 - microbuze
Valoarea estimata fara TVA: 774, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 15480 RON impartita astfellotul 1 - 4940 RONlotul 2 - 10540 RONGarantii de buna executie de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - Acordul de asociere va fi legalizat numai in cazul in care oferta este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc situatia personala a ofertantului1.Declaratie privind neincadrareain prevederile articolului 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006
2.Declaratie privind neincadrareain prevederile articolului 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006
3.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de consiliul local teritorial (valabil la data depunerii ofertei) ? original sau copie legalizata.
4.Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de autoritatea competenta ? original sau copie legalizata
5.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului teritorial, pe raza caruia candidatul/ofertantul este rezident ? original sau copie legalizata(valabil la data depunerii ofertei)Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
1.Actul constitutiv al societatii, din care sa rezulte obiectul de activitate
2.Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc capacitatea economica si financiara1.Bilantul contabil la 30.06.2010inregistrat si vizat de organele competente
2.Informatii generale - declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani(2009, 2008, 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala a celor 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata fara TVA a contractului ce urmeaza a fi incheiat si anume : - 247000 RON pentru Lotul numarul 1- 527000 RON pentru Lotul numarul 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala
1.Experienta similara privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta experienta similara pentru unul sau mai multe contracte similare.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
2.Informatii cu privire la personalulangajat , in special pentruasigurarea controlului calitatii produselor3.Certificat de conformitate pentru produsulofertat4.Autorizatie de livrare pentru produsul ofertat
5.Prezentarea certificatului emis de catre un organism de certificare prin care se atesta faptul ca operatorul economic are certificat sistemul de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001/2000 sau in conformitate cu alte sisteme de certificare a calitatii
6.Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In SEAP , intr-o singura runda de o zi si va incepe la trei zile lucratoare de la lansarea invitatiei.Elementul ofertei care va faceobiectul procesului de reofertare va fi pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2011 11:00
Locul: DGASPC Sibiu , str.Mitropoliei nr. 2, Localitatea: Sibiu , Cod postal :550179, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect RO 0050 - Modernizarea echipamentelor din centrele derezidentiale de protectia copilului din judetul Sibiu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6 , sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Strada I.C.Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba - Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel. +40 258810289, Email: [email protected], Fax: +40 258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 - in termen de 10 zileincepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale
Adresa postala: Strada Mitropoliei nr.2 , ,Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550179, Romania, Tel. +40 269236955, Email: [email protected], Fax: +40 269236955, Adresa internet (URL): www.dasib.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2010 14:04