Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Procedura de licitatie publica deschisa pentru achizitia de 4 buc. grupuri electrogene


Anunt de participare numarul 33597/24.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Timisoara, str.Hector, nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300041, Romania, Punct(e) de contact: ILIE OCTAVIAN, Tel.0256498736;0748884470, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0256-495336, Adresa internet (URL): http: //www.spitalmunicipaltm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Procedura de licitatie publica deschisa pentru achizitia de 4 buc. grupuri electrogene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Timisoara, str Hector nr 1, CP 300041
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Grupurielectrogenenestationare absolut noi, cu puterile: Pmax. prime/stand-by400/440 KVA =1 buc ; 125/138 KVA =1 buc ; 60/66 KVA = 2 bucUnul dintre cele doua grupuri60/66 KVA, vaalimenta doua tablouri electrice cu alimentare dubla din posturi trafo (PT) diferite, un tablouavandalimentarile din PT-A si PT-B, respectivcelalat , din PT-A siPT- C.
-Restul de 3grupuri , vor alimenta fiecare cate un tablou electric- Garantia minim solicitata :2 ani.- Obligatii postgarantie contracost: minim 10 ani
- Clauza specialade anulare a contractului cu returnarea fondurilor neutilizatela buget, - Manualul/instructiunile de exploatare se vorprezentain limba roamana sau, in cel mai rau caz , cele mai importanteprescriptii ale acestora vor fi traduse in limba romana.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31121100-1 - Grupuri electrogene cu motor cu aprindere prin compresie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 buc. grupuri electrogene, conform celor de lapct. II 1.5
Valoarea estimata fara TVA: intre 105 si 120EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.11.2007 pana la 12.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantiebancara de participarela licitatie in valoare de 5.000 Lei (RoN)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Finantare din fonduri bugetare de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legal /subcontract, conf art. 44, 45 din OuG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Clauza contractuala speciala de finalizare si plata a contractului pana cel tarziu in data 15.12.2007.ora 12.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OuG 34/2006 si declaratie privind eligibilitatea cu neincadrarea la situatiile prevazute de art 180 din OUG 34/2006.Sevorcompleta cele de mai sus, cu toate conditiile cerute in documentatia de achizitie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale-original .Bilant contabil anual vizat, la 30.12.2006- copie legalizata.
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valori pentrucifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani: 2.000.000 RoN
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare de livrare de la producator. Fisa/fise de informatii privind experienta similara(original).Lista contracte similare din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Lista principalelor livrari de aparate similare in ultimii 3aniCerinta minima: aceasta lista va contine informatii despre cel putin un contract cu valoarea mai mare de 150.000 lei sau despre cel putin trei contracte a caror valoare adunata depaseste 300.000 lei.- Autorizare pentru livrarea/comercializarea produselor ofertate, emisa de producator/importator- Ofertantul are obligatia de a prezenta certificate ISO 9001 sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor ofertate, de la furnizorul de echipamente;
-La depunerea ofertei, sevorprezenta obligatoriu Formularul nr IsiAnexa 1 din documentatia de achizitie. Aceste doua documentevor sta la baza desemnariicastigatoruluide catre comisie.-Se va acorda o atentie deosebita completarii tuturor rubricilor din Anexa 1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. inregistrareSCMUT 11213/17.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2007 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante in sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantiiop. trebuiesa aibacompetentanecesara deaformula pe loc siin scrisoriceeventualacontest., nemultumiresau solicitare de clarificare .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6 sector 3 , Localitatea: , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Adresa postala: str. Piata Tepes Voda nr.2A , ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridicsi Serviciul Tehnic al Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara,
Adresa postala: Adresa postala: : str. Hector nr.1, et.1 si la parter, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300041, Romania, Tel.0748884470, Email: [email protected], Fax: 0256-495339
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer