Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Procurare autoturism pentru dotarea parcului auto propriu al Consiliului Judetean Bihor


Anunt de participare numarul 15553/22.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE FLORIAN BLAJ, Tel.0259 441317, Email: [email protected], Fax: 0259 441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Procurare autoturism pentru dotarea parcului auto propriu al Consiliului Judetean Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Oradea, str. Parcul Traian, nr.5, judetul Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procurare autoturism pentru dotarea parcului auto propriu al Consiliului Judetean Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Procurare autoturism - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 38, 440EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1500 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara sau prin depunerea sumei la casieria autoritatii contractante.Garantia produsului va fi de minimum 2 ani.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Bihor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este oferta comuna a mai multor ofertanti asocierea acestora va trebui legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local la data de 30.04.2007 sau o data ulterioara
Certificat constatator emis de ORC
In caz de asociere , documentele mentionate vor fi prezentate de catre fiecare asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de bilanturi contabile pe anii 2004, 2005, 2006
In caz de asociere situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in anii 2004, 2005, 2006.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru calificare ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 350.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani
Informatii privind personalul tehnic de specialitateInformatii referitoare la dotarea tehnica
Lista cu subcontractantii (daca e cazul)
Asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Efectuarea in ultimii 3 ania 5 contracte de furnizare similare, cu recomandari din partea clientilor, a caror valoare insumata sa fie de minimum 100.000, 00 euro (fara TVA)Certificat ISO 9001/2000In caz de asociere capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturorasociatilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice si functionale
5%
Descriere:
3.
Termen de livrare
5%
Descriere:
4.
Existenta service-ului in municipiul Oradea
5%
Descriere:
5.
Garantie in ani
2%
Descriere:
6.
Materiale consumabile gratuite pe perioada garantiei
1%
Descriere:
7.
Angajamentul furnizorului privind livrarea de piese de schimb, subansambluri sau furniture pe termen lung
2%
Descriere:
8.
Costuri de functionare
5%
Descriere:
9.
Alte facilitate oferite
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5568/22.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria Consiliului Judetean Bihor
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2007 12:00
Locul: Consiliul Judetean Bihor, str. Parcul Traian, nr. 5, Oradea, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Relatii cu Consilierii si Achizitii Publice
Adresa postala: str. Parcul Traian, nr.5, judetul Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259.441317, Email: [email protected], Fax: 0259.441317
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2007 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer