Licitatie Publica - Procurare autoutilitara ( ambulanta) pentru ISU "Crisana" al Judetului Bihor
Anunt de participare numarul 5796/15.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: FILIP CHESELI, Tel.0259 417950, Email: [email protected], Fax: 0259 417950, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Procurare autoutilitara ( ambulanta) pentru ISU "Crisana" al Judetului Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Oradea, str. Avram Iancu nr.9, judetul Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procurare autoutilitara (ambulanta), inclusiv dotarea acesteia, pentru ISU " Crisana" al Judetului Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114121-3 - Ambulante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Procurare autoutilitara ( ambulanta), inclusiv dotarea acesteia - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 124, 790EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
140 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 4000 lei.Perioada de garantie a produsului minim 2 ani.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face din bugetul Consiliului Judetean Bihor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este oferta comunaa mai multor ofetanti, asocierea acestora va trebui legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente: - declaratie privind eligibilitatea; indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local la data de 31.12.2006 sau o data ulterioara acesteia; - certificat constatator emis de ORC. In caz de asociere, documentele mentionate mai sus vor fi prezentate de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea bilanturi contabile pe anii 2003, 2004 si 2005.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Pentru a fi calificat, ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in anii 2003, 2004 si 2005. In caz de asociere , situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelorlivrari efectuate in ultimii 3 ani;
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate;
- Informatii referitoare la dotarea tehnica;
- Lista cu subcontractantii ( daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- efectuarea in ultimii trei ani a 5 contracte de furnizare similare ( cod CPV 34114121-3 ambulante) a caror valoare insumata sa fie de minim 2000000 lei.- in caz de asociere capacitatea tehnica se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tutror asociatilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Termen de livrare
5%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice si functionale
5%
Descriere:
4.
Existenta service-ului (atelier de reparatii si intretinere) in municipiul Oradea
5%
Descriere:
5.
Garantie - in ani
2%
Descriere:
6.
Materiale consumabile gratuite pe perioada garantiei
1%
Descriere:
7.
Angajamentul furnizorului privind livrarea de piese de schimb, subansambluri sau furniture pe termen lung ( dupa expirarea garantiei)
2%
Descriere:
8.
Costuri de functionare
5%
Descriere:
9.
Alte facilitati oferite
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2546/ 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Consiliului Judetean Bihor Parcul Traian nr. 5 Oradea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2007 12:00
Locul: Consiliul Judetean Bihor, Oradea, Parcul Traian nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: BD Dinicu Golescu, nr. 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40213118090, Fax: +40213118095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel, sectia de contencios administrativ in 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Relatii cu Consilierii si Achizitii Publice - Consiliul Judetean Bihor
Adresa postala: Parcul Traian nr. 5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 441317, Email: [email protected], Fax: 0259 441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2007 15:28