Licitatie Publica - Procurare in sistem leasing operational de servere si componente de upgrade pentru servere
Anunt de participare numarul 82716/23.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mancas, Tel.021 315 05 84, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mancas, Tel.021 315 05 84, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Procurare in sistem leasing operational de servere si componente de upgrade pentru servere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procurare in sistem leasing operational de servere si componente de upgrade pentru servere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30237100-0-Piese pentru computere (Rev.2)
48211000-0-Pachete software de interconectare de platforme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 43 servere, - 32 kit-uri de memorie,
- 2 hard discuri, - 9 licente pentru software de virtualizare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 750, 000 si 765, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare garantie de participare - 60.000 RONScrisoare garantia de buna executie - 8 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea declaratiei privind eligibilitatea;
- prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181;
- prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului;
- a autorizatiei de functionare sau a altor documente echivalente;
- prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente- realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat 810.600 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 193.000 EURO fara TVA;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar/client;
- incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de servere si care a avut valoarea egala sau mai mare decat 964.000 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 229.523, 81 EURO fara TVA;
- ofertantul trebuie sa demonstreze existenta a minim 2 angajati cu norma intreaga avand certificare de la producator pentru instalarea, configurarea, mentenanta si administrarea fiecarui tip dintre echipamentele hardware ofertate;
- ofertantul trebuie sa demonstreze existenta a minim un angajat cu norma intreaga avand certificare de inginer de la producator obtinuta cu minim 6 luni in urma, pentru sistemul de operare Unix ofertat;
- ofertantul trebuie sa demonstreze existenta a minim 2 angajati cu norma intreaga avand certificare VCP (VMware Certified Professional) cu diploma oficiala de la producator obtinuta cu minim 6 luni in urma;
- ofertantul trebuie sa faca dovada existentei resurselor umane si logistice necesare efectuarii serviciilor de suport on-site in perioada de garantie pentru echipamentele hardware ofertate, inclusiv pentru cele instalate in locatiile din afara Bucurestiului specificate in prezentul caiet de sarcini.
-documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii- prezentarea listei principalelor contracte de furnizare incheiate in ultimii 3 ani.
-Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
90%
Descriere:
2.
Punctaj variante oferite la terminarea contractului de leasing operational
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S74-107137 din 17.04.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2009 10:00
Locul: Bucuresti, str. Doamnei nr.8, sector 3, Directia Servicii Informatice.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 51 80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2009 09:37