Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Procurare lemne de foc pentru institutiile publice


Anunt de participare numarul 59464/23.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Ganeasa
Adresa postala: Comuna Ganeasa, judetul Olt, Localitatea: Ganeasa, Cod postal: 237185, Romania, Punct(e) de contact: Marin Neremza, Tel.0249436171, Email: [email protected], Fax: 0249436171
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Procurare lemne de foc pentru institutiile publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Ganeasa, judetul Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
200 mc lemne de foc esenta tare cu diametrul minim de 18 cm, incarcat, transport, descarcat si taiat chituci 30 cm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
02130000-4 - Lemn de foc (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
200 mc lemne de foc esenta tare cu diametrul minim de 18 cm, incarcat, transport, descarcat si taiat chituci 30 cm
Valoarea estimata fara TVA: 13, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PENTRU PARTICIPARE-350RON, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE-10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA PRODUSELOR SE VA FACE DE AUTORITATEA CONTRACTANTA DE LA BUGETUL LOCAL PRIN VIRAMENT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
FURNIZOR
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI DE PE LANGA TRIBUNALUL JUDETEAN, DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA FORMULATA PE PROPRIA RASPUNDERE, CERTIFICATE FISCALE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR ELIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT AL STATULUI SI LA BUGETUL LOCAL, ELIBERAT DE AUTORITATILE COMPETENTE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE CU PRIVIRE LA OBLIGATIILE CONTRACTUALE IN DESFASURARE, CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, SOLVABILITATE PATRIMONIALA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISE DE INFORMATII GENERALE, FISA DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA INSOTITA DE UN CONTRACT DE FURNIZARE DE PRODUSE CU O VALOARE MINIMA DE 35000RON, RECOMANDARE DIN PARTEA BENEFICIARULUI(ACHIZITORUL PRODUSELOR, DOCUMENTE PRIVIND DOTARILE SPECIFICE UTILIZATE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI(UTILAJE, ECHIPAMENTE TEHNICE, MIJLOACE DE TRANSPORT ETC.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Chitanta fiscala
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2008 13:00
Locul: Primaria Ganeasa, comuna Ganeasa, judetul Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici, ofertanti sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL OLT
Adresa postala: STR.MANASTIRII, NR, 2, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230038, Romania, Tel.Tel.0249414989, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEOS, NR.6, SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2008 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer