Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Procurare mobilier scolar pentru unitatile de invatamant din judetul Harghita


Anunt de participare numarul 45352/05.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii nr.5, et.3, cam.323, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: Levente Csukas, Tel.0266-312514, In atentia: Domnului Contabil Sef, Email: [email protected], Fax: 0266-312148
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Procurare mobilier scolar pentru unitatile de invatamant din judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitatile de invatamant specificate in caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procurare mobilier scolar pentru unitatile de invatamant din judetul Harghita , compusa din lot.1: banca sc.2pers.pt.cls.V-XII cu 2 scaune-elevi , cantitate :5510 buc. , lot.2 : masa-profesor cu scaun profesor , cantitate :420 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36150000-7 - Mobilier scolar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea totala pe loturi cf. caietului de sarcini : lot.1: banca sc.2pers.pt.cls.V-XII cu 2 scaune-elevi , cantitate :5510 buc. , lot.2 : masa-profesor cu scaun profesor , cantitate :420 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 430, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare :17000 rongarantia de buna executie :5% din val.contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din bugetul de stat, prin MEdCT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
o forma de asociere legal inregistrata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. de eliginilitate cf. art.180 din OUG 34/2006
decl. privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006
certificate fiscale valabile la zi
certifica constatator ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil pe anii 2006-2007
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
obli. pozitiv ( active circulante nete >0)minim 5.000.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani
experienta in livr.similareasigurare cu personal tehnic
standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cf. formular 12Dprezentare a minim 3 contracte in ultimii 3 ani pentru livrari de mobilier catre unitatile de invatamant, din care minim un contract cu valoare de cel putin 600.000 roncertificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1043
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: doar prin lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2008 13:00
Locul: sediul ISJ Harghita, M.-Ciuc, Piata Libertatii nr. 5 , etaj 3, cam 323
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori delegati de organele abilitate, membrii comisiei de evaluare si - dupa caz - experti cooptati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 034084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
tribunalul judetean Harghita
Adresa postala: str. Gh. Doja nr. 6 , jud. Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530103, Romania, Tel.0266-312145, Fax: 0266-312145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de max.10 zile de la data primirii comunicarii rezultatului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ Harghita
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 5 etaj 3 cam.323 , jud. Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530120, Romania, Tel.0266-312514, Email: [email protected], Fax: 0266-312148
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2008 20:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer