Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Procurare si instalare echipament SCADA


Anunt de participare (utilitati) numarul 132289/24.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA
Adresa postala: Blv. I.C Bratianu, nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130055, Romania, Punct(e) de contact: Radu Vasilescu, Tel. +40 245614403, Email: [email protected], Fax: +40 245611774, Adresa internet (URL): www.catd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Procurare si instalare echipament SCADA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Targoviste, jud. Dambovita
Codul NUTS: RO3 - Macroregiunea trei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va include: livrarea, instalarea si punerea in functiune a echipamentelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42961200-2 - Sisteme Scada sau sisteme echivalente (Rev.2)
51100000-3-Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare (accesorii, camere, instalatiile rezervoarelor) ? 50 buc
RTU (Remote Terminal Units) ? 25 buc
Sistemul de comunicare (Radio-LAN-wireless) ? 7 buc
PLC (Programable Logic Controller) ? 7 buc
Serverul central (Hardware) ? 1 buc
Software ? 1 buc
Instalarea sistemului SCADA ? global
Valoarea estimata fara TVA: 6, 061, 511RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 121.230 lei, Garantia de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului, fata TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene: 76, 8%, Cofinantare nationala: 23, 2%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Declaratie privind calitate de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Cazier judiciar; Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului; Pers juridice straine vor prezenta doc care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si doc relevante emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de min 10.500.000 lei. Se vor prezenta: Formular Informatii generale; copie situatii financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2008, 2009 si 2010, inregistrate la administratia financiara si/sau alte doc emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii; Documente emise de autoritatile legale competente, care certifica resp cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii (altele decat bilantul contabil, contul de profit si pierdere); Persoanele juridice/fizice straine vor atasa doc relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indepl cerintei obligatorii privind cifra de afaceri sau o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sa fi derulat in ultimii trei ani: unul sau mai multe contracte ce au avut ca obiect implementare SCADA, pentru sist informatice industriale, cu o anvergura de minim 25.000 de puncte de masura si unul sau mai multe contracte ce au avut ca obiect implementare reconcilieri de date primare de proces, pentru sisteme informatice industriale complexe cu cel pu?in 10.000 parametri.Se vor prezenta: Decl privind lista princ livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani; Copii dupa contracte din care sa reiasa obiectul, valoarea exacta a contractului, precum si ceilalti parametrii solicitati, in scopul dovedirii exp similare; Recomandari
din partea beneficiarilor contractelor; copii dupa PV de receptie sau echiv; Copie certificat ISO 9001 sau echivalent, dupa caz, documentul doveditor si ultimul raport de audit; Copie certificat 14001 sau echivalent, dupa caz, documentul doveditor si ultimul raport de audit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Numarul de tipuri de conexiuni permise de sistemul SCADA intre echipamente si software
30%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Viteza de procesare a PLC-urilor
20%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Autonomia sursei proprii de alimentare a echipamentelor de achizitie de la punctele de monitorizare a debitului
20%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DB-Pro-03
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2012 10:00
Locul: la sediul SC Companiei de Apa Targoviste - dambovita SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare; observatorii desemnati de catre UCVAP; reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor; alte persoane autorizate de Autoritatea Contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractului de finantare nr. 102154/29.07.2010, finantare obtinuta prin POS Mediu ? Axa Prioritara 1??Extindere si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata? cod SMIS: 19353.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire se afla atasata prezentului anunt de participare, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro.Referitor la Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul SC Compania de Apa Targoviste ? Dambovita SA implicate in procedura de achizitie sunt domnii Dir. General Ing. Radu VASILESCU si Dir. Tehnic Ing. Tudor ROMULUS.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Compania de Apa Targoviste ? Dambovita SA
Adresa postala: Blv. I.C. Bratianu, nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130158, Romania, Tel. +40 245614403, Email: [email protected], Fax: +40 245611774
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2011 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer