Licitatie Publica - PROCURARE UTILAJE SI ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE SI FUNCTIONALE in cadrul proiectului REABILITAREA STRUCTURALA SI REPARATII CAPITALE LA COLEGIUL NATIONAL ?BETHLEN GABOR?din Aiud, judetul Alba
Anunt de participare numarul 129239/29.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Aiud
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Punct(e) de contact: Delia Florea, Tel. 0258861310, Email: [email protected], Fax: 0258861280, Adresa internet (URL): www.aiud.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROCURARE UTILAJE SI ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE SI FUNCTIONALE in cadrul proiectului REABILITAREA STRUCTURALA SI REPARATII CAPITALE LA COLEGIUL NATIONAL ?BETHLEN GABOR?din Aiud, judetul Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Colegiul National Bethlen Gabor, Municipiul Aiud, str. Bethlen Gabor, nr.1
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea utilajelor si echipamentelor tehnologice si functionale in cadrul proiectului Reabilitarea structurala si reparatii capitale la Colegiul National ?Bethlen Gabor? din Aiud, judetul Alba. Descrierea tehnologica a utilajelor si cantitatile necesare sunt prezentate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39721400-6 - Dispozitive de incalzire instantanee sau prin acumulare a apei, altele decat cele electrice (Rev.2)
42161000-5-Boilere de apa calda (Rev.2)
42416000-5-Ascensoare, schipuri, dispozitive de ridicare, scari si trotuare rulante (Rev.2)
42500000-1-Echipamente de racire si de ventilare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si anexelor acestuia.
Valoarea estimata fara TVA: 432, 830RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 8.500 lei; garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 3, DMI 3.4, buget national si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de participare cu oferta independenta
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificate de atestare fiscala
Certificat constatator
Certificat de inmatriculare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Formularului 5 - Informatii generale
Situatii financiare pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 860.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele livrari in ultimii 3 ani. Aceasta va fi insotita de certificarea de buna executie din partea beneficiarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 11:00
Locul: Primaria Municipiul AIud, str. Cuza Voda nr. 1, Municipiul Aiud, judetul Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, expertii cooptati, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40-21-3104641, Email: [email protected], Fax: +40-21-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UAT Municipiul Aiud
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Municipiul Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Tel. +40-258-861310, Email: [email protected], Fax: +40-258-861280, Adresa internet (URL): www.aiud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2011 16:47