Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROCURAREA BILETELOR DE CALATORIE PT SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI


Anunt de participare numarul 569/24.01.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Federatia Romana de Natatie si Pentatlon Modern
Adresa postala: Str. Maior Coravu 34-36, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021972, Romania, Punct(e) de contact: PETRE LUNGU, Tel.+4021-324.92.35, Email: [email protected], Fax: +4021-324.92.35, Adresa internet (URL): www.swimming.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROCURAREA BILETELOR DE CALATORIE PT SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: LA SEDIUL FEDERATIEI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 110, 000 si 120, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
BILETE DE AVION PT LOTURILE NATIONALE PT DEPLASAREA LA COMPETITII INTERNATIONALE SI PREGATIRE DESFASURATE IN STRAINATATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
62110000-6 - Servicii de transport aerian de pasageri pe baza de grafic (Rev.1)
62210000-7-Servicii de transport aerian de pasageri ocazional (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MINIMUM 180 MAXIMUM 250 BILETE AVION
Valoarea estimata fara TVA: intre 110, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 300 LEI RON CONFORM DOCUMENTATIEI DE PARTICIPARE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CREDITE BUGETARE PE ANUL 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PT PERSOANE JURIDICE ROMANE 1.CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI 2.CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE - DOCUMENTE EDIFICATOARE PRIN CARE SA SE DOVEDEASCA FORMA DE INREGISTRARE CA PERSOANA FIZICA SAU JURIDICA. PT PERSOANE JURIDICE ROMANE: CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA 2.CERTIFICAT FISCAL. PT PERSOANE JURIDICE STRAINE: DOCUMENTATIE EDIFICATOARE PRIN CARE SA SE DOVEDEASCA CA SI-A INDEPLINIT OBLIGATIILE DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR CATRE BUGET.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. FISA DE INFORMATII GENERALE 2. BILANTUL CONTABIL LA 30.06.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE CU LISTA SERVICIILOR PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI CARE TREBUIE SA CONTINA INFORMATII REFERITOARE LA CEL PUTIN 1 CONTRACT SI LA CEL MULT 3 CONTRACTE SI SA APRECIEZE CUANTUMUL LOR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
DELEGATUL OFERTANTULUI CU IMPUTERNICIRE SCRISA SI STAMPILATA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3195180, Email: [email protected], Fax: 021-3195183, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LANGA AUTORITATEA NATIONALA PT REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala: BD. DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3118090, Email: [email protected], Fax: 021-3118095, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JURISTUL FEDERATIEI
Adresa postala: STR. MAIOR CORAVU NR. 34-36 , SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021972, Romania, Tel.021-3249235, Email: [email protected], Fax: 021-3249235, Adresa internet (URL): www.swimming.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2007 16:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer