Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Procurarea mobilier internat si cabinet medical, echipamente si utilaje pentru amenajarea-dotarea cantinei si spalatoriei "la Grup Scolar Kos Karoly" pe 2 loturi ( 2 contracte individuale )


Anunt de participare numarul 60173/01.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Grup Scolar "Kos Karoly" Odorheiu-Secuiesc
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu 35/A, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Punct(e) de contact: Pal Palhegyi, Tel.0266-218264, Email: [email protected], Fax: 0266-218264
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Procurarea mobilier internat si cabinet medical, echipamente si utilaje pentru amenajarea-dotarea cantinei si spalatoriei "la Grup Scolar Kos Karoly" pe 2 loturi ( 2 contracte individuale )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. N. Balcescu, Nr. 35/a, Odorheiu-Secuiesc
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilierea internatului si cabinetului medical, echiparea si dotarea cantinei si spalatoriei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36100000-2 - Mobilier (Rev.1)
36610000-0-Accesorii de spalatorie (Rev.1)
36670000-8-Echipament de bucatarie, articole de menaj si articole de catering (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 loturi-conform caietului de sarcini se poate da oferta pe un lot sau mai multe loturi
Valoarea estimata fara TVA: 163, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 RON pe fiecare lot separat, depus la autoritatea contractanta sau scrisoare bancara, prin virament in contul autoritati contractante RO65TREZ3525004xxx000056
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile atricolului 181
3. Certiicat constatator emis de Oficiul registrului Comertului
4. Autorizatiede functionare sau documente care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanti contabil
Informatii privind cifra de afaceri
Solvabilitate patrimoniala
Lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
An de referinta 2007Completare formular anexa30 %100 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari/lucrari i ultimii 5 ani
Liste de experienta similaraInformatii privind personalul technic
Informatii privind subcontractantiiInformatii privind asocierea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Tabel cu valori, perioade, beneficiari cantitatiIn ultimi 3 ani realizarea unui contract similarCV pentru persoana cheieAcord de subcontractareAcord de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Calitatea produsului
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata
5%
Descriere:
4.
Durata de furnizare, punere in functiune
5%
Descriere:
5.
Durata de interventie in caz de avarie
5%
Descriere:
6.
Asigurarea pieselor de schimb (contra cost)
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2008 12:00
Locul: Grup Scolar Kos Karoly, Str. N. Balcescu Nr. 35/A Odorheiu-Secuiesc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti inputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, experti, invitati oficiali ai autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Investitii in cadrul Primarieimunicipiului Odorheiu-Secuiesc
Adresa postala: piata Primariei nr.5, Localitatea: Odorheiu-Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Tel.0266218383, Email: [email protected], Fax: 0266218032
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2008 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer