Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Producerea si livrarea pasapoartelor electronice conform cerintelor UE si a echipamentelor si produselor soft aferente


Anunt de participare numarul 14523/18.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Ecaterina Sava, Tel.0212080417, Email: [email protected], Fax: 0212080403, Adresa internet (URL): www.apps.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrarea imobilelor pe baza de tarife si contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Producerea si livrarea pasapoartelor electronice conform cerintelor UE si a echipamentelor si produselor soft aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare min.2085000 (cu extindere pana la max.10000000) blanchete pasapoarte electronice. Furnizare si instalare echipamente si produse IT&C, pentru preluarea si vizualizarea datelor biometrice, evidenta, gestiunea si personalizarea pasapoartelor electronice. Training, mentenanta si support.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22451000-6 - Pasapoarte (Rev.1)
30247200-4-Software de prelucrare a imaginilor (Rev.1)
30252000-0-Sistem de gestiune a bazelor de date (Rev.1)
30259400-3-Sistem de introducere a datelor (Rev.1)
30259600-5-Sistem de citire optica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2.085.000 blanchete pasapoarte electronice, precum si echipamentele si produsele software aferente personalizarii, - detalii in capitolul nr.7 al caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 65, 000, 000 si 75, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1500000 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea este asigurata de catre furnizorul declarat cistigator si se restituie de catre producator prin plati periodice potrivit contractului. detatii la http: //ra.apps.ro
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
sunt permise subcontractarile si/sau asocierile intre operatorii economici potrivit legii romane aplicabile
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
detalii la adresa http: //ra.apps.ro
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Declaratie de eligibilitate, Certificat ONRC, Certificat constatator plata taxe si impozite. Detalii la http: //ra.apps.ro
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 150.000.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind personalul tehnic si de specialitate, experienta similara, lista subcontractantilor. Detalii la http: //ra.apps.ro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S012-0135850 din 15.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 EUR
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata. Conturi la BCR Suc.Unirea: RO05RNCB0082000367330001/lei; RO05RNCB0082000367330011/eur
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2007 14:00
Locul: Str. Moliare nr.6-8 sector 1 , cod postal :11964, Bucuresti , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RA-APPS, Serviciul Juridic, Monica Nicolae
Adresa postala: Moliere 6-8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Tel.0212080417, Email: [email protected], Fax: 0212080403, Adresa internet (URL): www.apps.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2007 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer