Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Produse abrazive


Anunt de participare (utilitati) numarul 135712/18.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: RADU JIANU, Tel. +40 213074120, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regia Autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Produseabrazive
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB- RA, Biroul Derulare, Contracte Comenzi, Intarea vagonului nr.11, sect.2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 788, 836RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia aproximativ 3 contracte subsecvente. Valoarea celui mai mare contract subsecvent 263946 lei, fara TVA si cantitatea estimativa 9080 unitati.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse abrazive
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14810000-2 - Produse abrazive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantiatea totalaminima 21041 unitati, cantitate maxima 27.240 unitati.L1=minim.1458 unitati, maxim 2289, L2= minim 25 unitati, maxim 30 unitati, Lotul 3=minim 14 unitati, maxim 18 unitati, L4= 4275 unitati, maxim 5409 unitati, L5= minim 150 unitati, maxim 200 unitati, L6= min.7589 unitati, max.9823 unitati, L7= min.64 unitati, max.80 unitati, L8= minim 7402, max.9311 unitati, L9= min.64 unitati, max.80 unitati., conform anexeiB.Valoarea estimata este calculata pentru cantiatea maxima de produse.
Valoarea estimata fara TVA: 788, 836RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP totala15642lei, L1-2800lei, L2-60lei, L3-12lei, L4-490lei, L5-3000lei, L6-290lei, L7-14lei, L8-8840lei, L9-28 lei.In cazul ofertarii mai multor loturi, GP trebuie sa fie egala cu suma garantiilor aferente loturilor ofertate. Per.de valab.a GP: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, cu posib.de prel. la cererea autoritatii contractante.Mod de constit.: instrument de garantare, irevocabil, emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc de asig.; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt per. prev in doc. de atrib; lichiditati depuse la casieria AC, doar pt sume pana la 5.000 lei;OP, cu cond. confi. acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pt deschid ofertelor, in contul nr. RO50 BRDE 410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc.AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.sit.: a)si-a retras oferta, in perioada de valab. a acesteia;b)oferta sa fiind stab castig., refuza sa semneze acordul cadru de achiz. publica in per. de valab. a ofertei;c)ofertantul a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura de atrib mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conf. cu preved art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, AC va retine contestatorului din GP o suma raportata la val. esti., in conf. cu prev. art.278^1, al.(1) din OUG nr.34/2006.GP se elib astfel: pt. ofertantii declarati castig cat si necistig, dupa semnarea ac. cadru; in cazul anularii procedurii in temeiul art.209 din OUG 34/2006, dupa data expirarii termen de depunere a unei contestatii cu privire la ac.decizie;dupa primirea comunicarii prev.de art.206 din OUG 34/2006, ofert. declarati necastig pot cere elib acesteia, inainte de termenele de mai sus, in baza unei solicitari adresate AC.In toate cazurile, restit GP se face pe baza unei cereri depuse la sediul S.A.Pub.in care este indicat nr de cont si banca unde se vor vira banii, precum si denumirea procedurii. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent si se va constitui conform art. 90 alin 1 din HG 925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata cu OP in termen de 90 zile .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 4;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formularul5.Declaratie se va completa de catre ofertant si, dupa caz, de asociat/subcontractant/tert sustinator.;3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006- se va completa si prezenta Formularul10 Declaratie se va completa de catre ofertant si, dupa caz, de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Popescu Viorel-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Dabu Geani-Director Infrastructura, Istrate Daniel-Director Tehnic, Chiru Virgil-Director Economic, Zaharia Dragos Laurentiu-DirectorComercial, Florea Dragomir - Sef Serviciu Tehnic, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing Achizitii Publice , Dorin Letea- Sef Serviciu Achizitii Publice , Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, membrii comisiei de evaluare ce vor fi nominalizati.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 11. 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii candidaturilor). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cel putin 1 recomandare/document constatator din partea unor beneficiari/ clienti
Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 12:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoaneleimputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La evaluarea ofertelor, clasamentul se va intocmi in functie de pretul totalcel mai scazut pentru fiecare lot in parte pentru cantitatea maxima de produse, conform anexei 1 la acordul cadru.In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile care indeplinesc criteriul de atribuire, contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret care este si cel mai scazut totodata, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz contractul se va atribui ofertantului a carui ultima propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB- Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.1, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel. +40 213104000, Fax: +40 2147136
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2012 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer