Licitatie Publica - PRODUSE AGROALIMENTARE 2012
Anunt de participare numarul 133190/22.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim Inchis Vaslui
Adresa postala: str. AVICOLA, nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 737365, Romania, Punct(e) de contact: Penitenciarul Vaslui, Tel. +40 0235322135, In atentia: DAN ZAHARIA, Email: [email protected], Fax: +40 0235322135, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRODUSE AGROALIMENTARE 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Vaslui, str. Avicola, nr. 2. Vaslui
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 348, 252RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii produse alimentare pe loturi: biscuiti, paste fainoase, branza telemea, orez, ulei de floarea soarelui, margarina, marmeleda, fasole boabe, ceai de plante, gris, lapte, oua, otet, condimente, malai, faina de grau, tarate, zahar, preparate din carne.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
03000000-1-Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 - Condimente si amelioratori (Piper macinat 46 kg, Boia de ardei 46 kg, Amelioratori tip: Vegeta, Delikat, Legumix 1368 kg.Otet alimentar 9%, 273, 75 l)LOTUL 2 - Branza telemea , 6.022 kg.LOTUL 3 - Biscuiti, 6.128 kg.LOTUL 4 - Produse de morarit, (Faina de grau alba - 2555, 00 kg, Gris dun grau - 766, 50 kg, Tarate de grau - 1277, 50 kg.Malai - 231, 25 kg)LOTUL 5 - Fasole boabe, 16.096 kg.LOTUL 6 - Lapte semidegresat, 10.950 l.LOTUL 7 - Margarina vegetala tartinabila, 4.654 kg.LOTUL 8 - Marmelada, 7.993 kg.LOTUL 9 - Orez, 6.296 kg.LOTUL 10 - Oua, 65.700 buc.LOTUL 11 - Paste fainoase, 8.212 kg.LOTUL 12 - Preparate din carne (Salam de vara 3675 kg, Carnati taranesti 1800 kgLOTUL 13 - Sare, 8.212 kgLOTUL 14 - Ulei comestibil, 4.654 lLOTUL 15 - Zahar, 6.296 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 348, 252RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare :2% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot de produse, conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010LOTUL 1 - Condimente si amelioratori ?181, 00 leiLOTUL 2 - Branza telemea- 874, 23 leiLOTUL 3 - Biscuiti, - 405, 26 lei.LOTUL 4 - Produse de morarit, - 169, 60 leiLOTUL 5 - Fasole boabe, - 960, 60 leiLOTUL 6 - Lapte semidegresat, - 441, 53 leiLOTUL 7 - Margarina vegetala ? 375, 30 lei.LOTUL 8 - Marmelada, - 464, 14 leiLOTUL 9 - Orez, - 324, 97 leiLOTUL 10 - Oua, - 423, 87 leiLOTUL 11 - Paste fainoase, - 317, 90 leiLOTUL 12 - Preparate din carne ? 971, 37 leiLOTUL 13 - Sare, - 59, 60 leiLOTUL 14 - Ulei comestibil, - 487, 89 leiLOTUL 15 ? Zahar ? 507, 76 leiI.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita pentru depunere a ofertelor. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Valoarea garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Cod IBAN RO24TREZ6565005XXX000229 deschis la Trezoreria Mun. Vaslui. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile LocaleOfertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei, formular tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local nu trebuie sa contina debite, sub sanctiunea respingerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Situatia economica si financiara a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari.
- indeplinirea obligatiilor contractuale pe parcursul derularii unui contract similar
- Asigurarea implementarii sistemului de management al calitatii ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
M2-15366
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
12luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.03.2012 11:00
Locul: Penitenciarul Vaslui, str. Avicola, nr. 2 - Compartimentul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici participanti la licitatie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire a fost publicata cu nr. 8859 din 06.12.2011Pentru ofertele cu preturi egale se va solicita, la o data comunicata, reofertarea in plic inchis, in vederea dapartajarii ofertantilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al A.C. considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Penitenciarului Vaslui
Adresa postala: Penitenciarul Vaslui, str. Avicola, nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 737365, Romania, Tel. +40 0235322510, Email: [email protected], Fax: +40 0235322135, Adresa internet (URL): www.penitenciarulvaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 08:40