Licitatie Publica - Produse alimentare
Anunt de participare numarul 81700/08.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel.2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 460, 349.15 si 1, 116, 933.96RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea minima estimata a unui contract subsecvent poate fi de 92.069.83lei fara tva si valoarea maxima a unui contract subsecvent poate fi de 186.155.65 lei fara tva
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de alimente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimente
Valoarea estimata fara TVA: intre 460, 349.15 si 1, 116, 933.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scris. de gar. banc pentru fiec lot Lot1.1835.58 lei;L2.2805.30;L3.313.66;L4.685.49, L5.360.45;L6. 2590.99;L7.251.58;L8. 94.10;L9. 167.94;L10. 1654.25 lei;L11. 299.40. Gar de buna exec5% din fiec subs
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza la notariat asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, *Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181*Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale), valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, in original sau copie legalizata.*Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local nu trebuie sa contina debite, sub sanctiunea respingerii ofertei.*Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (codul CAEN) corespunde cu obiectul procedurii, in original sau copie legalizata, valabil la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, avand valabilitate 30 zile de la emitere.*Certificatele constatatoare nu trebuie sa contina date privitor la sedii sau puncte de lucru expirate, sub sanctiunea respingerii ofertei.Documente care dovedesc forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional CUI, in copie(stampilat conform cu originalul, semnatura in clar si specimen de semnatura).* Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (sa fie deja implementat pentru distribuitor certificat ISO 9001 sau echivalent - in copie legalizata valabil la data procedurii. In cazul in care participa un producator se solicita ISO 9001 sau echivalent valabil la data procedurii - in copie legalizata pentru acesta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Fisa de informatii generale (Formular C), pe ultimii 3 ani.
In cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecareasociat.
*Ultimul bilant contabil (31.12.2008), vizat si inregistrat de organele abilitate, copie conform cu originalul.
In cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecareasociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - Formularul D - in original;*Declaratie privind asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru indeplinirea contractului - in original; *Autorizatie sanitara - veterinara pentru mijloacele de transport pentru ofertantii care ofera produse de origine animala, valabila la data procedurii - in copie conforma cu originalul;* Autorizatia sanitara de functionare- in copie conforma cu originalul;
*Minimum 3 recomandari din partea altor beneficiari.* Autorizatie de la producator pentru produsele prezentate.* Se vor prezenta mostre (din fiecare produs al lotului ofertat) pentru a fi verificat de reprezentantii autoritatii contractante daca respecta cerintele de calitate din caietul de sarcini. Neprezentarea mostrelor atrage respingerea ofertei.
NOTA:
- Preturile vor contine in mod obligatoriu 2 zecimale.- In alcatuirea ofertei financiare cat si propunerii tehnice se va respecta in mod obligatoriu numerotarea lotului si a produselor din cadrul lotului din lista caietului de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S32-046653 din 17.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2009 11:00
Locul: Amfiteatrul autoritatii contractante et. 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII-a contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3223564, Fax: 021/3221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCU Sf. Pantelimon
Adresa postala: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel.021/255.40.90, Fax: 021/255.40.25, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2009 13:24