Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - produse alimentare


Anunt de participare numarul 42898/08.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centru Bugetar de Administrare Crese Cluj
Adresa postala: str. Mehedinti nr. 15, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400672, Romania, Punct(e) de contact: Centrul Bugetar de Administrare Crese, Tel.0364/116666, In atentia: Hidan Bogdan, Email: [email protected], Fax: 0364/116667
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cresa nr.1-str. Baita nr. 1
Cresa nr.3-str. I. Hossu nr. 1
Cresa nr.6-str. Pasteur nr. 55
Cresa nr.8-str. Meziad nr. 4
Cresa nr.9-str. Mehedinti nr. 15
Cresa Studenteasca-str. Republicii nr. 44-46
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Calitatea produselor va fi atestata la fiecare livrare de catre certificatul de calitate, certificatul sanitar veterinar, buletine de analiza eliberate de organele abilitate de Ministerul Sanatatii si Familiei sau alte organe abilitate ale statului, declaratii de conformitate cu referire la standardele oficiale in vigoare privind produsele livrate.2. Cu privire la transport: Furnizorii trebuie sa asigure transportul produselor, in conditii de securitate impuse de producator pana la locul de depozitare al beneficiarului, ce se va specifica in contract. Pentru produsele la care se impune, mijlocul de transport va avea dotarea tehnica corespunzatoare, autorizatie veterinara, liceenta de transport.Furnizorul se obliga sa furnizeze produsele alimentare pe baza comenzilor zilnic de luni pana vineri pana la ora 10:30 la Cresa Nr.1 si Cresa Nr.9 iar la restul creselor pana la 14:00
3. Cu privire la ambalare: Ambalajul individual trebuie sa asigure prezervarea pe perioada garantiei a calitatii produselor livrate. Ambalajul colectiv trebuie sa asigure transportul in deplina siguranta a produselor la beneficiar. Sistemul de ambalare trebuie sa fie variat permitand accesul oricarui tip de consumator: mare, mic, mijlociu.4. Cu privire la etichetare marcare: Produsele trebuie sa poarte eticheta aplicata pe ambalajul individual care sa informeze consumatorul asupra termenului de garantie si identificarea usoara a produsului.5. Cu privire la modul de utilizare si pastrare: Produsele trebuie sa fie insotite de prospect in limba romana, care sa furnizeze date cu privire la utilizarea corecta a produsului precum si la modul de manipulare si conditiile de pastrare si conservare pentru a se mentine stabilitatea produsului.6. Cu privire la livrarea produselor: Prdusele trebuie sa fie insotite de documentele de mai jos: -Factura; -Aviz; -Certificat de calitate; -Certificat de garantie; -Certificat de omologare si punere pe piata; -Alte documente elaborate de institutii ale statului care sa garanteze ca produsul a fost testat si poate fi utilizat in siguranta; -Certificat sanitar veterinar.7.Pentru produsele ofertate si marcate cu -* in lista din caietul de sarcini se vor prezenta mostre care vor primi un punctaj din partea comisiei de evaluare a ofertelor astfel: calitate neacceptabilacalitate acceptabilacalitate superioara00, 51Punctajul total pentru calitate este suma punctajelor individuale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Produse alimentare si bauturi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Crt. Denumire produs U.M. Cantitate aproximativa
1Faina alba * Kg 972
2 Faina de malai * Kg 1009
3 Fidea vrac * Kg 376
4 Gris Kg 551
5 Franzela 1KG * Buc 6687
6 Pesmet Kg 796
7 TaieteiKg 275
8 Spaghete Kg 446
9 Paste fainoase cu ou Kg 370
10 Cus cus Kg 459
11 Piept de pui cu os congelat Kg 2561
12 Pulpa manzat fara os congelata * Kg 1604
13 Ficat pui congelat Kg 1059
14 Cremvusti de puineafumat * Kg 731
15 Sunca presata de pui * Kg 656
16 Unt pachet 200g * Buc 3696
17 Iaurt fructe 100g * Buc 8075
18 Lapte praf * Kg 2096
19 Lapte dulce * 1L Buc 2412
20 Smantana * Kg 640
21 Dulceata 450g Buc 1022
22 Paste de tomate 850g * Buc 1090
23 Pate de ficat pui 100g * Buc 1537
24 Fasole cutie Buc 266
25 Mazare cutie Buc 245
26 Mustar de masa Buc 146
27 Zahar vanilat Buc 1901
28 Otet 1litru Litru 80
29 Zahar * Kg 2736
30 Orez * kg 1132
31 Ulei floarea soarelui 1L * Litru 1321
32 Ceai de plante Cutie 600
33 Boia dulce Kg 80
34 Piper Kg 45
35 Praf de copt Buc 636
36 Condimente Kg 17
37 Sare de bucatarie Kg 365
38 Sare de lamaie Cutie 152
39 Chimion Cutie 905
40 Fursecuri Kg 180
41 Biscuiti simpli si cu crema de fructe, napolitane * Buc 10000
42 Ciocolata cu lapte 100g * Buc 1405
43 BudincaBuc 1756
44 Miere de albine Buc 200
45 Cereale 250g cu ciocolata sau miere * Buc 2569
46 Ciocolata 50g * Buc 4085
47 Corn cu gem 100g * Buc 9970
48 Cacao 200g * Buc 229
49 Branza de vaca dietetica 500g * Pachet 2563
50 Branza topita * Cutie 1704
51 Cas * Kg 171
52 Pulpe de pui congelate * Kg 1000
53 Iaurt simplu 100g * Buc 5000
54 Smantana 65% 200g * Buc 2000
55 Fasole verde congelata Buc 200
56 Mazare congelata Buc 200
57 Ceai de fructe Buc 600
58 Biscuiti vrac Kg 345
59 Cozonac cu rahat Buc 1000
60 Corn cu rahat * Buc 2000
61 BranzoiciBuc 2000
62 Rahat 500g Buc 500
63 Stafide 100g Pac 592
Valoarea estimata fara TVA: intre 90, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se cere
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata cu OP in cont de trezorerie la max. 30 zile, sursa de finantare bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti, conform art.44, 45/OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii privind eligibilitatea
-informatii generale
-declaratie privind calitatea de participant la procedura
-neincadrarea in prevederile art.180
-neincadrarea in prevederile art.181
-capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
-informatii privind situatia economico-financiara, bilantul la 30.06.2007
-informatii privind capacitatea tehnica
-informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere
-informatii privind subcontractanti-daca este cazul
-informatii privind asocierea-daca este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii privind situatia economico-financiara, bilantul la 30.06.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; (Formular nr. C2)
Orice declaratie referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv. In cazul in care ofertantii au avut contracte similare in derulare cu autoritati publice in anul 2007, este obligatorie prezentarea recomandarilor.Se vor lua in considerare doar recomandarile cu calificativul foarte bine si bine.
- Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract al carui obiectiv a fost livrari similare.- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; (Formularul F)
Se vor prezenta CV-uri cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
-Completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora daca e cazul.
Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna (Formularul G)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
105/04.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 13:00
Locul: Centrul Bugetar de Administrare Crese
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
delegatii imputerniciti ai firmelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF): 20329980, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-termenul de 5 zile conform art.272OUG 34/2006 rap. la OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul Bugetar de Administrare Crese
Adresa postala: str. Mehedinti, nr.15, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400672, Romania, Tel.0364-116666, Email: [email protected], Fax: 0364-116667
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2008 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer