Licitatie Publica - PRODUSE ALIMENTARE ?CONDIMENTE SI MIRODENII, FRUCTE, LEGUME TRANSFORMATE SI CONGELATE
Anunt de participare numarul 136735/21.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Adresa postala: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: Elvira Rotariu, Tel. +40 232214972, Email: [email protected], Fax: +40 232279654, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRODUSE ALIMENTARE ?CONDIMENTE SI MIRODENII, FRUCTE, LEGUME TRANSFORMATE SI CONGELATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: sediile Centrelor de Plasament din subordinea DGASPC cf Anexei nr. 2 aferenta modelului de contract
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRODUSE ALIMENTARE : LOT 1 ?CONDIMENTE SI MIRODENII, LOT 2-FRUCTE, LEGUME TRANSFORMATE SI CONGELATE.Valoarea estimata fara TVA: lot 1 -minim 55355.41 ron si maxim 71962.04 ron; lot 2 - minim 483700.7 ron si maxim 628810.9 ron, Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2012(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15870000-7 - Condimente si mirodenii (Rev.2)
15330000-0-Fructe si legume transformate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Cantitatile estimate de aprovizionat la 31.12.2012 :
LOT 1 -CONDIMENTE SI MIRODENII: Bicarbonat de amoniu (13 KG); Bicarbonat de Na (64KG); Boia de ardei dulce (193KG); Cimbru (118KG); Esenta de lamaie 25 ml (3570 buc); Esenta de portocale 25 ml (3620 buc); Esenta de rom 25 ml (5070 buc); Esenta de vanilie 25 ml (5570 buc); Foi de dafin ( 85 kg); Hellas 150 ml (574 kg); Mustar dulce ( 1645 kg); Otet alimentar 9 grade (985 litri); Piper boabe (53 kg); Piper macinat (174 kg); Sare de lamaie (121 kg); Sare extrafina ambalata iodata la 1 Kg (1680 kg); Sare macinata vrac neiodata (7825 kg); Zahar vanilat (815 kg); Busuioc uscat (25 kg); Rozmarin uscat (20 kg); Oregano uscat (25 kg); Seminte mac (43 kg); Seminte susan ( 80 kg); Seminte chimen (11 kg); Nuca cocos (33 kg) Amestec pentru mancaruri (2105 kg); Praf de copt ( 46 kg); Stafide (73 kg)
LOT 2- FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE SI CONGELATE: Castraveti in otet ( 4525 kg); Compot caise (4825 kg); Compot cirese (4500 kg); Compot piersici (6665 kg); Compot visine (4165 kg); Conserve de fasole pastai (12400 kg); Conserve de mazare ( 13200 kg); Ciuperci conservate( 4280 kg); Dulceata cirese 0.85g ( 1595 kg); Dulceata visine 0.85g ( 1430 kg); Gem caise 0.85g ( 1934 kg); Gem cirese 0.85g ( 1407 kg); Gem gutui 0.85g ( 1360 kg); Gem prune 0.85g ( 1414 kg); Gem visine 0.85g ( 1397 kg); Ghiveci din legume in bulion 0.72g ( 5255 kg); Ghiveci din legume in ulei 0.72g ( 1570 kg); Gogosari in otet 0.72g ( 4275 kg); Marmelada asortata 0.85g ( 1590 kg); Pasta de tomate 28-30 grade fara amidon ( 10460 kg); Rosii in bulion 0.72g ( 11600 kg); Tocana de legume 0.72g ( 9825 kg); Zacusca de ciuperci cu legume 0.72g ( 4210 kg); Zarzavat pentru ciorbe 0.72g ( 5850 kg)
2. Cantitatile totale estimate de aprovizionat la 30.04.2013, cu luarea in vedere a suplimentarii acestora si a prelungirii duratei contractului cu maxim 4 luni de la data de 31.12.2012, prin incheierea de acte aditionale, in conditiile art.6, alin (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi urmatoarele: LOT 1 -CONDIMENTE SI MIRODENII: Bicarbonat de amoniu (17 KG); Bicarbonat de Na (83KG); Boia de ardei dulce (251KG); Cimbru (153KG); Esenta de lamaie 25 ml (4641 buc); Esenta de portocale 25 ml (4706 buc); Esenta de rom 25 ml (6591 buc); Esenta de vanilie 25 ml (7241 buc); Foi de dafin ( 111 kg); Hellas 150 ml (746 bc); Mustar dulce ( 2139 kg); Otet alimentar 9 grade (1281 litri); Piper boabe (69 kg); Piper macinat (226 kg); Sare de lamaie (157 kg); Sare extrafina ambalata iodata la 1 Kg (2184 kg); Sare macinata vrac neiodata (10173 kg); Zahar vanilat (1060 kg); Busuioc uscat (33 kg); Rozmarin uscat (26 kg); Oregano uscat (25 kg); Seminte mac (33 kg); Seminte susan ( 104 kg); Seminte chimen (14 kg); Nuca cocos (43 kg) Amestec pentru mancaruri (2737 kg); Praf de copt ( 60 kg); Stafide (95 kg)
LOT 2- FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE SI CONGELATE: Castraveti in otet ( 5883 kg); Compot caise (6273 kg); Compot cirese (5850 kg); Compot piersici (8665 kg); Compot visine (5415 kg); Conserve de fasole pastai (16120 kg); Conserve de mazare ( 17160 kg); Ciuperci conservate( 5564 kg); Dulceata cirese 0.85g ( 2074 kg); Dulceata visine 0.85g ( 1859 kg); Gem caise 0.85g ( 2514 kg); Gem cirese 0.85g ( 1829 kg); Gem gutui 0.85g ( 1768 kg); Gem prune 0.85g ( 1838 kg); Gem visine 0.85g (1816 kg); Ghiveci din legume in bulion 0.72g ( 6832 kg); Ghiveci din legume in ulei 0.72g ( 2041 kg); Gogosari in otet 0.72g ( 5558 kg); Marmelada asortata 0.85g ( 2067kg); Pasta de tomate 28-30 grade fara amidon ( 13598kg); Rosii in bulion 0.72g ( 15080 kg); Tocana de legume 0.72g (12773 kg); Zacusca de ciuperci cu legume 0.72g ( 5473 kg); Zarzavat pentru ciorbe 0.72g (7605 kg)Valoarea estimata fara TVA: lot 1 -minim 55355.41 ron si maxim 71962.04 ron; lot 2 - minim 483700.7 ron si maxim 628810.9 ron
Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2012 (valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.
Valoarea estimata fara TVA: intre 539, 056.11 si 700, 772.94RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aplicare prevederi art. 6, alin (3) din HG nr. 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de: LOT 1 ? 720 lei; LOT 2- 6288lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : ? prin virament bancar in contul nr. RO93 TREZ 4065006XXX000469 deschis la Trezoreria Iasi, ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante;Nota: este de preferat emiterea acesteia de catre o banca din Romania.? prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante; acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante; pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituieInstrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantiei de participare seretine in conditiile art. 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiileart. 43^1din OUG 34/2006 coroborat cuart.2781 din OUG nr.34/2006.Modul de eliberare a garantiei de participare ? pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 (trei) zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii.- pentru castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie. Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, valabila pentru toata perioada de derulare a acestuia.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
In acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantul / Ofertantul
asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.
Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cantemir Dumitru, Popa Mihai, Rotariu Elvira, Murgoci Adrian, Rusu Victorita.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Certificate fiscale
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara in care se depune oferta , emise de:
- Directia Generala a Finantelor Publice;
- Directia de Taxe si Impozite Locale;
Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa, tinind cont de prevederile art.9 din Ordin 509/2011
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in termen de valabilitate, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte in principal ca operatorul economic este inregistrat si autorizat sa desfasoare activitati economice ce au legatura cu obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie
legalizata .
Persoane fizice romane
Autorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului
Persoane juridice /fizice straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte mediacifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, valoare egala sau mai mare decat valoarea lotului pentru care se va depune oferta, conform Anexei B (loturi). Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara dovedita prin:
- lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private;
- prezentarea a cel mult doua documente constatatoare/contracte/procese verbale de receptie in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa se confirme livrarea de produse cu cantitati similare, cel putin egale cu cele care fac obiectul procedurii, conform cantitatilor din Anexa B (loturi) si/sau caietul de sarcini
De asemenea se vor prezenta cel mult doua documente constatatoare/contracte/procese verbale de receptie in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa se confirme livrarea de produse cu cantitati similare, cel putin egale cu cele care fac obiectul procedurii (conform cantitatilor din caietul de sarcini si/sau Anexa B ? loturi)
Dovada autorizarii pentru receptie, depozitare si livrare produse alimentare
Se va prezenta Document de inregistrare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor eliberat de Directia sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor judeteana ? prezentare copie lizibila ?conform cu originalul?.
Autorizatia Sanitara de functionare
Se va prezenta Autorizatia Sanitara de functionare valabila ? emisa de Ministerul Sanatatii ? Directia de Sanatate Publica - copie lizibila ?conform cu originalul?.
Informatii privind echipamentele tehnice si la masurile aplicate pentru asigurarea calitatii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.
Ofertantul va face dovada ca are in dotare sau cu contract de inchiriere mijloace de transport autorizate, necesare indeplinirii contractului
Se va completa o declaratie pe propria raspundere privind echipamentul tehnic utilizat in vederea executarii contractului de furnizare.
Se vor prezenta copii conforme cu originalul dupa documente ce dovedesc dotarea/inchirierea de mijloace de transport autorizate, valabile pe perioada desfasurarii contractului.
Informatii referitoare la personalul de specialitate care dispune pentru indeplinirea contractului.
Se va prezenta tabel cu personalul muncitor de specialitate implicat in productia/distributia produselor si documente de atestare a pregatirii profesionale de specialitate.
Mostre.Produsele depuse ca mostre trebuie sa fie marcate conform normelor in vigoare, astfel incat sa fie identificabile caracteristicile lor ( producator, temperatura de depozitare, data limita de consum etc, )
Neprezentarea mostrelor constituie temei de inacceptabilitate a candidaturii, nefiind indeplinita o cerinta de calificare.
Pana la data depunerii candidaturilor se vor prezenta mostrele. Acestea se vor depune pe baza unui Proces-verbal de predare-primire.
Informatii privind asigurarea calitatii: prezentare certificat care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalent
1.Prezentarea certificatului care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalent, aflat in termenul de valabilitate mentionat de emitent, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea certificatului ISO 9001 se va face numai pentru LOT 2? FRUCTE LEGUME TRANSFORMATE SI CONGELATE
In cazul unei asocieri, aceaste conditii trebuiesc indeplinite de fiecare asociat.
Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2012 10:00
Locul: sediul DGASPC Iasi, str. Vasile Lupu nr. 57 A, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va putea fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, pe baza imputernicirii de participare la procedura.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In situatia in care egalitatea persista, autoritatea contractanta poate atribui contractul unuia dintre ofertantii care au oferit cel mai mic pret, pe baza aplicarii unor criterii suplimentare, cu caracter exclusiv tehnic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul de exercitare a cailor de atac: conform art.256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al D.G.A.S.P.C. Iasi
Adresa postala: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Tel. +40 232474800, Fax: +40 232279654
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2012 10:25