Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - produse avand ca obiect: Echipamente pentru Centrul de Recuperare Persoane cu Handicap Cezieni, loturile 6 si 7 neatribuite in cadrul procedurii de achizitie publica organizata in data de 15.02.2011 in cadrul proiectului Modernizare Centru de Recuper


Anunt de participare numarul 121406/19.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Adresa postala:  B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720237, Romania, Punct(e) de contact:  Ec. C-tin Timofticiuc, Tehn. Buburuzan Gheorghe, Tel. 0230/510659, 0722/832106, Email:  [email protected], Fax:  0230.520412, 0230.510659, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract privind externalizarea serviciilor de paza si a regimului de acces in Spitalul Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Spitalul Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? Suceava; B-dul 1 Decembrie 1918 Nr.21, Suceava, Cod postal 720237
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract privind externalizarea serviciilor de paza si a regimului de acces in Spitalul Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? Suceava; B-dul 1 Decembrie 191, Nr.21, Suceava, Cod postal 720237.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura: Servicii de paza si a regimului de acces in Spitalul Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? Suceava.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 032, 445.44RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii cu acordul partilor, prin act aditional pe o perioada de maximum 2 ani.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2011 pana la 01.08.2016
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se contituie in suma de 20.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: CJAS Suceava - buget asigurari iar plata se va efectua cu Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Form. nr.12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Form. nr.12B, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Form. nr.12C, Acord de asociere - Form. nr.15, Certificat de inregistrare fiscala si anexa acestuia din care trebuie sa rezulte ca ofertantul poate desfasuraservicii de natura celor solicitate in Caietul de sarcini? copie simpla.Originalul Certificatului constatator emis de Oficiul Teritorial al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate servicii de natura celor licitate. Formular de oferta? Form. nr.10B, Scrisoare de inaintare?Form.nr.1, Scrisoare de imputernicire?Form.nr.2, Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura de atribuire a contractului deachizitie publica? Form. nr.11, Proiect de contract de lucrari ? Form. nr.5.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla)
2.Declaratie privind cifra medie de afaceri globala din anii 2008, 2009 si 2010.
Cerinte minime obligatorii:
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.000.000lei, fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului ? Form. nr. 12.
2.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Form.nr.12G.
3.Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani ? Form. 12I.
4.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? Form. nr.12E.
5.ISO 9001 si propunerea tehnica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2011 10:00
Locul: In sala de sedinte a Spitalului Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? din municipiul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Au dreptul de a participa la sedinta de deschidere, pe baza de imputernicire, reprezentanti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Fax:  021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava, Biroul Licitatii
Adresa postala:  B-dul. 1 Decembrie 1918, Nr.21, ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720237, Romania, Tel. 0230.510659; 0722.832106, Fax:  0230.520412;0230.519659
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2011 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer