Licitatie Publica - produse avand ca obiect: Echipamente pentru Centrul de Recuperare Persoane cu Handicap Cezieni, loturile 6 si 7 neatribuite in cadrul procedurii de achizitie publica organizata in data de 03.06.2011 in cadrul proiectului Modernizare Centru de Recuperar
Anunt de participare numarul 127959/10.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Gerard Ovidiu Oanca, Tel. 0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
produse avand ca obiect: Echipamente pentru Centrul de Recuperare Persoane cu Handicap Cezieni, loturile 6 si 7 neatribuite in cadrul procedurii de achizitie publica organizata in data de 03.06.2011in cadrulproiectuluiModernizare Centru de Recuperare Persoane cu Handicap Cezienifinantat in cadrul POR 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CRPH Cezieni judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor furniza echipamente conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42600000-2 - Masini-unelte (Rev.2)
33155000-1-Aparate de fizioterapie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 11, 892RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garan de particip estelotul6:155 lei - lotul7:78 leiGar de buna ex 10% din val contr.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri structurale POR-FEDR-buget de stat- buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratii privind calitatea de participantCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ? original sau copie conform cu originalul
Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie conform cu originalulCertificatul Unic de inregistrareoriginal sau copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie: - Pentrul lotul 6: egala sau mai mare decat 14.000 lei- Pentru lotul 7: egala sau mai mare decat 7.000 leiPrezentarea bilanturilor contabile aferente anilor 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
- dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani, unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect furnizarea de produsea carui/caror valoare trebuie sa fie mai mare sau egala, dupa cum urmeaza? Pentru lotul 6: decat 7992 lei, fara TVA? Pentru lotul 7: decat3900lei, fara TVA
insotit/insotitede copia contractului/contractelor declarat/declarate si anexa la contractul/contractele declarat/declarate cuprinzand produsele livrate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2011 10:00
Locul: sediul CJ Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor , pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, axa prioritara 3, domeniul major de interventie 3.2.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
NOTA JUSTIFICATIVAprivind alegerea procedurii ?licitatie deschisa? pentru atribuireacontractului de echipamente pentru Centrul de Recuperare Persoane cu Handicap Cezieni, loturile 6 si 7 neatribuite in cadrul procedurii de achizitie publica organizata in data de 03.06.2011in cadrulproiectuluiModernizare Centru de Recuperare Persoane cu Handicap Cezienifinantat in cadrul POR 2007-20131.Categoria de produse: echipamente2.Codul de clasificare CPV: LOT 6: Unelte intretinere si reparatii 42600000-2; 44512940-3LOT 7: Echipamente gimnastica recuperare 38622000-1; 34430000-0; 33155000-13.Valoarea estimata a achizitiei: 11.892 lei, fara TVA5.Procedura de achizitie: licitatie deschisa6.Justificarea achizitiei: Consiliul Judetean Olt implementeaza proiectul Modernizare Centru de Recuperare Persoane cu Handicap Cezieni conformcontractului de finantare nr. 552/6.10.2009 ? codSMIS 3786, incheiat intre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, ca Autoritate de Management pentru Programul Operational Regional2007- 2013.Achizitia echipamenteloreste prevazuta in bugetul proiectului, linia bugetara 3.2, conformAnexei 1 la contractul de fianantare-Cererea de finantare, capitolul 3.4. ? Achizitii publice, avand ca procedura stabilita?licitatie deschisa?.In cadrul Programului anual al achzitiilor publice 2011, valoarea cumulata a contractelorde achizitieechipamente , pe care autoritatea contractanta intentioneaza sa le atribuie, depaseste pragul stabilit in art.124 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, fapt ce a determinat stabilirea procedurii? licitatie deschisa? pentru fiecare contract ce urmeaza sa fie atribuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul CJ Olt
Adresa postala: Bdul AI Cuza nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. 0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 17:55