Licitatie Publica - Produse balastiere pentru Primaria Municipiului Reghin- anul 2013
Anunt de participare numarul 141053/12.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Adresa postala: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU, Tel. +40 265511112, Email: [email protected], Fax: +40 265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Publica Locala
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate Publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse balastiere pentru Primaria Municipiului Reghin- anul 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare:
Produsele sunt pentru Sectia de Drumuri a Primariei Mun. Reghin, str. Apalinei nr.118
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. PENTRU PREPARAT MIXTURA ASFALTICA: nisip natural sort 0-4= 3.000 t., agregat grosier concasat sort 4-8 = 3.000 t., agregat grosier concasat sort 8-16 = 4.000 t.
2. PENTRU REPARATII STRAZI: agregat grosier concasat sort 0-63 = 7.000 t., balast brut = 7.000t.
3. MATERIAL ANTIDERAPANT: Nisip natural SORT 0-4 = 2.500 t.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212310-6 - Balast (Rev.2)
14210000-6-Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform centralizatorului anexat prezentei Anexa 1 la formularul de oferta
Valoarea estimata fara TVA: 599, 865RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 11.500 lei. Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Formele de constitituire: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari- Formular 13A, sau prin depunerea unui Ordin de Plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul RO68 TREZ 4775 006X XX00 0106, deschis la Trezoreria Reghin) sau depunerea sumei in numerar la caserie. Garantia se returneaza dupa semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1.isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;3.oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, se va retine contestatorului din garantia de participare, conf. art. 2781, (1), lit b, din OUG 34/2006, suma de 4.379, 86 lei. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere la garantiile de participare si de buna executie. Dovada constituirii garantiei va fi in afara plicului continand oferta. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere. In cazul unei asocieri fiecare membru trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr.346/2004. Cuantum: 5% din pretul contractului fara TVA. Constitituirea se accepta (conform art. 86(4) din OUG nr.34/2006) prin: -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o socitate bancara sau de asigurari, sau -prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii Procesului Verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratia privind eligibilitateaCertificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa formular 12A. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 vor fi solicitate si si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa formular 12B.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prev art.181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006 vor fi solicitate sivor trebui prezentate de de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se completeaza Formularul 12 C
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se completeaza Formularul 6
Cerinta nr. 5
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se completeaza Formularul A
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt:
Maria Precup- Primar
Gliga Daniel- Viceprimar
Bota Mirela Minodora- Secretar
Maris Angela- Sef Serviciu Buget Contabilitate
Ing. Harsan-Diaconu Camelia- Arhitect SefComisia de evaluare: Gliga Daniel, Croitor Lucian, Harsan D. Camelia, Giugiu Camelia, Moldovan-Verdes Adriana.
Consilieri locali: ASZALOS GAVRIL, BENDORFEAN TRAIAN, BINDILA CLAUDIU, BODO; JO;ZSEF ZOLTAN, BRANEA GHEORGHE, COCEAN MARIA, DANCIU GAVRIL, DEMETER MARIA, GLIGA DANIEL GABRIEL, HOREA GHEORGHE, KALABÉR LASZLO;, MARIAN OVIDIU MIHAI, MARK ENDRE DEZSO, NAGY ANDRAS, PADUREAN MIHAI, POP ADRIANA, TODORAN AURELIAN, SOCOL IOAN, ZSIGMOND ZSOLT.
Formularul se va completa si pentru tert. Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
In original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului. In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie, va prezenta, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2 Informatii privind asocierea.
in cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna se solicita completarea. Acordul de asociere, semnat de parti.Indeplinirea cerintelor privind capacitatea tehbica si capacitatea economica se realizeaza prin cumul de catre asociati.
Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, conf. art.188 alin.(1).lit.a)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Cerinta nr.1. Standarde de asigurare a calitatii. Prezentarea de documente emise de organisme acreditate, care confima certificarea sistemului calitatii (ISO 9001/2001 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2013 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2013 11:00
Locul: Primaria Municipiului Reghin, sala de sedinte, etajul 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor prezenta o imputernicire scrisa din partea conducatorului operatorului economic pentru reprezentarea acestuia la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Conform prevederilor art.11 alin. 4 si 5 din Hg nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o dexclaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. Ofertantul are obligatia de a prezenta/ completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Autoritatea va incheia contractul cu un singur operator economic pentru o perioada de 12 luni de la data intrarii in vigoare( de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor). Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire ? pretul cel mai scazut. Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: in cazul in care exista oferte financiare cu preturi egale clasate pe locul I, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiare in plic inchis.Deoarece Primaria Mun. Reghin nu are posibilitati de depozitare in totalitate a cantitatilor solicitate, aceste produse se vor achizitiona esalonat, in functie de necesitatile achizitorului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recun. dreptului pretin ori a interesului, in termen legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in cond OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Primariei mun. Reghin
Adresa postala: P-ta Petru Maior, nr. 41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Tel. +40 265511112, Email: [email protected], Fax: +40 265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2012 15:46