Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Produse birotica si papetarie


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
160.400 RON

Castigatorul Licitatiei: RTC PROFFICE EXPERIENCE S.A.
Anunt de atribuire numarul 145641/31.10.2013
Informatii anunt de participare asociat 141335
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Antonio Robert LORENTZ, Tel. +40 212009313/2007496, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Produse birotica si papetarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Central de Materiale din Calea Grivitei nr. 64-66, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse de birotica si papetarie, necesare activitatii de exploatare postala, in reteaua operationala a C.N. Posta Romana S.A.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192800-9 - Etichete autocolante (Rev.2)
24911200-5-Adezivi (Rev.2)
30199710-0-Plicuri imprimate (Rev.2)
39162110-9-Rechizite scolare (Rev.2)
44424200-0-Banda adeziva (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
160, 400RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40 / 2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 140/4874 Denumirea: Plicuri personalizate+Produse plastic
V.1) Data atribuirii contractului 28.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.A.
Adresa postala: Str. Drumul Sabareni nr.24-26 Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060647, Romania, Tel. +40 0214082287, Email: [email protected], Fax: +40 0214082277
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 167600.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 160400.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In situatia in care, pe un lot, doi sau mai multi ofertanti sunt situati pe primul loc, avand acelasi pret total, se va solicita ofertantilor respectivi, pentru departajare, prezentarea, in plic inchis, a unei noi propuneri financiare. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total cel mai scazut. In situatia in care egalitatea persista, comisia de evaluare va proceda la solicitarea inplic inchis a unei noi propuneri financiare pana la diferentierea ofertantilor.a) documentatia de atribuire se poate obtine accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), prin descarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii "Documente si clarificari? din anuntul de participare;b) orice clarificare transmisa de autoritatea contractanta din initiativa proprie sau la solicitarea operatorilor economici interesati a depune o oferta, poate fi obtinuta in conditiile mentionate la punctul a).Autoritatea contractanta face urmatoarea precizare: Toate fisierele semnate electronic incarcate in SEAP pot fi deschise cu aplicatia shellSAFE Verify. Aplicatia shellSAFE Verify este gratuita si poate fi descarcata de pe site-ul certSIGN, utilizand link-ul urmator: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify.Procedura de atribuire este offline, cu FAZA FINALA DE LICITATIE ELECTRONICA.In acest sens autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor in urma careia vor fi stabiliti operatorii cu oferte admisibile si care vor fi invitati la etapa finala de licitatie electronica. Invitatia de participare pentru FAZA FINALA DE LICITATIE ELECTRONICA si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre operatorul SEAP la adresa de posta electronica inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?notificari in sistem?. Licitatia electronica se va organiza ca etapa finala a procedurii, imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica realizandu-se intr-o runda de 24 de ore in care ofertantii calificati isi pot imbunatati oferta. In cazul in care in urma fazei finale de licitatie electronica vor exista 2 sau mai multe oferte cu pret egal atunci ca urmare a solicitarii de clarificari de catre autoritatea contractanta ofertantii vor depune noi oferte in plic inchis la sediul autoritatii contractante. Pentru participarea in etapa finala de liciatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP pentru a avea dreptul de a transmite oferta, conform prevederilor art. 16 din H.G.nr. 1660/2006. In caz contrar, conf. prevederilor art. 42 din H.G. 1660/2006, oferta depusa in cadrul acestor proceduri NU VA PUTEA FI LUATA IN CONSIDERARE. Recomandam ofertantilor sa verifice zilnic casuta de e-mail (inregistrata in SEAP) deoarece nu va exista nici o alta notificare cu privire la acest moment al desfasurarii procedurii.(Datorita limitarii numarului de caractere de la acesta rubrica, informatiile detaliate privind desfasurarea licitatiei electronice se gasesc la cap.IV.4.3 din Fisa de date a achizitiei).
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN POSTA ROMANA SA ? Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Dacia nr. 140, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260, Adresa internet (URL): http: //www.posta-romana.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2013 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer