Licitatie Publica - PRODUSE DE BALASTIERA PLOIESTI
Anunt de participare (utilitati) numarul 136188/01.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Barajului, nr.6, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540191, Romania, Punct(e) de contact: Adina Zeces, Tel. +40 265404114, Email: [email protected], Fax: +40 265306098, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PRODUSE DE BALASTIERA PLOIESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Balastiera furnizorului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse de balastiera Ploiesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14211000-3 - Nisip (Rev.2)
14212120-7-Pietris (Rev.2)
14212300-3-Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
14212310-6-Balast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Formularul 12 din cadrul Capitolului III cuprinde informatiile privind obiectul contractului si cantitatea solicitataValoarea estimata fara TVA: 522.900 Moneda: RON din care:
Lot I-83.200 lei
Lot II-16.000 lei
Lot III-16.100 lei
Lot IV-24.000 lei
Lot V-62.400 lei
Lot VI-16.000 lei
Lot VII-11.500 lei
Lot VIII-7.200 lei
Lot IX-137.800 lei
Lot X-50.000 lei
Lot XI-18.400 lei
Lot XII-19.200 lei
Lot XIII-36.400 lei
Lot XIV-6.000 lei
Lot XV-11.500 lei
Lot XVI-7.200 lei
Valoarea estimata fara TVA: 522, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot I-1.664 leiLot II-320 leiLot III-322 leiLot IV-480 leiLot V-1.248 leiLot VI-320 leiLot VII-230 leiLot VIII-144 leiLot IX-2.756 leiLot X-1.000 leiLot XI-368 leiLot XII-384 leiLot XIII-728 leiLot XIV-120 leiLot XV-230 leiLot XVI-144 leiDaca oferta se face pentru mai multe loturi, garantia de participare va fi egala cu suma loturilor pentru care se depune oferta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractantul principalIn cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (O.P. in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO54 RNCB 0188 0195 7185 0001 deschis la B.C.R. Mures, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la termenul limita de primire a ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care va fi prezentat in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de Lot I-832 lei; Lot II-0 lei; Lot III-0 lei; Lot IV-0 lei; Lot V-0 lei; Lot VI-0 lei; Lot VII-0 lei; Lot VIII-0 lei; Lot IX-1.378 lei; Lot X-0 lei; Lot XI-0 lei si LotXII-0 lei, Lot XIII-0 lei, Lot XIV-0 lei, Lot XV-0 lei, Lot XVI-0 leiGarantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata. Cuantumul garantiei de buna executie 5% din pretul contractului, fara TVAGarantia de buna executie va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari care devine anexa la contract Prevederile Art. 86 alin 2-4 din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata (acest document va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director ing. Cristian Cioban, Director Economic ec Gheorghe Dimbean, Director Tehnic ing. Ioan Stefan, Director Comercial ec. Alexandru Ilinca, Inginer Sef ing. Ioan Scridon, Sef Birou Contracte ec. Sorin Ioan Stan, Sef Serviciu Achizitii ing. Ovidiu Alexa, Sef Birou Juridic cj. Radu Lechintan, cj. Andrea Cerghizan, cj Anda Cozma, ec. Florin Ciopaian, c.j. Adina Zeces.(acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul)Un ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei oferte
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.Autorizatii pentru functionarea balastierei/balastierelor care sustin operatorul economic in depunerea ofertei:
1. Autorizare de la Apele Romane;
2. Autorizare de la Ministerul Mediului
3. Permis de exploatare de la Agentia Resurselor Minerale (acesta se va prezenta in original doar spre vizualizare)
Se vor prezenta atat cele personale cat si a celor care i-au acordat sprijin tehnic.
Lot I - Nisip -Zona delimitata de localitatile: Buzau, Urziceni, Ploiesti
Lot II - Balast -Zona delimitata de localitatile: Buzau, Urziceni, PloiestiLot III - Pietris -Zona delimitata de localitatile: Buzau, Urziceni, PloiestiLot IV - Piatra sparta -Zona delimitata de localitatile: Buzau, Urziceni, PloiestiLot V ? Nisip - Zona delimitata de localitatile: Ploiesti, Urziceni, BalaceancaLot VI - Balast -Zona delimitata de localitatile: Ploiesti, Urziceni, BalaceancaLot VII -Pietris - Zona delimitata de localitatile: Ploiesti, Urziceni, BalaceancaLot VIII -Piatra sparta-Zona delimitata de localitatile: Ploiesti, Urziceni, BalaceancaLot IX -Nisip -Zona Piscu Stejari
Lot X -Balast - Zona Piscu StejariLot XI -Pietris- Zona Piscu StejariLot XII -Piatra sparta- Zona Piscu StejariLot XIII ? Nisip ? Zona Craiova
Lot XIV ? Balast ? Zona Craiova
Lot XV ? Pietris ? Zona Craiova
Lot XVI ? Piatra sparta ? Zona Craiova
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin:
Lot I-166.400 lei
Lot II-32.000 lei
Lot III-32.200 lei
Lot IV-48.000 lei
Lot V-124.800 lei
Lot VI-32.000 lei
Lot VII-23.000 lei
Lot VIII-14.400 lei
Lot IX-275.600 lei
Lot X-100.000 lei
Lot XI-36.800 lei
Lot XII-38.400 lei
Lot XIII-72.800 lei
Lot XIV-12.000 lei
Lot XV-23.000 lei
Lot XVI-14.400 lei
Daca un ofertant va depune oferta pentru unul sau mai multe loturi cifra de afaceri globala va fi direct proportionala cu lotul/loturile pentru care se depune oferta.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta obligatoriu cel putin un contract, avand ca obiect furniz.de prod.similare celor supuse prezentei proceduri, efectuat in ultimii 3 ani, cu o val. de cel putin val.estimata a proced.de: Lot I-83.200lei, Lot II-16.000lei, Lot III-16.100lei, Lot IV-24.000lei, Lot V-62.400lei, Lot VI-16.000lei, Lot VII-11.500lei, Lot VIII-7.200lei, Lot IX-137.800lei, Lot X-50.000lei, Lot XI-18.400lei, Lot XII-19.200lei, Lot XIII-36.400lei, Lot XIV-6.000lei, Lot XV-11.500lei, Lot XVI-7.200lei
Daca un of. va depune oferta pentru unul sau mai multe loturi exp.sim. va fi indeplinita individual pentru fiecare lot in parte pentru care se depune oferta.
In cazul asoc mai multor op.econ., cerinta privind exp.sim.se cumuleaza de la toti componentii asocierii.
SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind managementul calitati trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2012 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante Tg Mures str. Barajului nr.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doi sau mai multi ofertanti sunt situati pe primul loc, avand acelasi pret total pe lot, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total pe lot cel mai scazut.Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si proferionala a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.Se va prezenta modelul de contract (cap IV), vizat de catre reprezentantii legali ai ofertantului pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale. Neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat (cu eventuale obiectiuni formulate) la deschiderea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior. La formularea de obiectiuni se va tine cont de art. 36, alin.2, literele a si b, din HG 925/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de dep.a contestatiilor 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al AC pe care orice persoana care se considera vatamata il considera nelegal.Daca se contesta doc.atrib, termenul decurge de la data public.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA - STTMTg MuresBiroul Juridic
Adresa postala: str. Barajului, nr.6, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540191, Romania, Tel. +40 265250501, Fax: +40 265306098
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2012 08:28