Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRODUSE DE CURATENIE


Anunt de participare numarul 23013/10.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str. Unirii Nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551025, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Iustin Taran, Tel.0269201955, Email: [email protected], Fax: 0269834875
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
PROSPECTAREA SI EXTRAGEREA A GAZULUI SI PETROLULUI
Activitate (activitati)
Altele: PROSPECTAREA SI EXTRAGEREA A GAZULUI SI PETROLULUI
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRODUSE DE CURATENIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA CENTARLA FINTA , JUDETUL DAMBOVITA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 43, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRODUSE CURATENIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24513000-3 - Produse de curatat (Rev.1)
24511100-0-Parfumuri si deodorizante de interior (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 43, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 450 LEI , GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI VA FI DE 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE : SURSE PROPRII , PLATA CF. CONTRACTULUI SE FACE IN 30 DE ZILE DE LA PRIMIREA FACTURII DE CATRE ACHIZITOR , CU O PERIOADA DE GARTIE DE INCA 30 DE ZILE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CF. ART. 44 DIN PUG 34 / 2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE , DECLARATIE PRIVIND INACDRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN PUG 34 / 2006 , CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE CATRE STAT SI CONTRIBUTIA PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE STAT SI A PENSIEI SUPLIMENTARE , CERTIFICAT EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI SI COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2006 , LICHIDITATE GENERALA 110%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE , LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII TREI ANI , CERTIFICAT ISO 9001 , AUTORIZATIE DE LIVRARE , RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 80 RON
Conditii si modalitate de plata: SCRISOARE DE INTENTIE INCEPAND CU DATA DE 12.07.2007 PRIN FAX LA NR. 0244 / 545230 , SE ACHITA CASH
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2007 09:00
Locul: SEDIUL S.N.G.N. ROMGAZ S.A. SUCURSALA PLOIESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE OFERTE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFETANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS , NR. 6 , SECT 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 3104641, Fax: 021 / 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. I.C.BRATIANU , NR. 1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258 / 810289, Fax: 0258 / 810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL LIMITA PENTRU DEPUNEREA CONTESTATIILOR ESTE DE 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT DE CATRE COMNTESTATOR AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACEASTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. SUCURSALA PLOIESTI , SERV. CONTRACTE
Adresa postala: STR. GHE.GR.CANTACUZINO , NR.184 , ,Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Tel.0244 / 597488, Fax: 0244 / 545230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2007 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer