Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Produse de panificatie?- Cod CPV 15811000-6


Anunt de participare numarul 115111/08.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Adresa postala:  P-ta Regina Maria nr.3, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300004, Romania, Punct(e) de contact:  Tatiana Lizarraga, Tel. 0256/490281, Email:  [email protected], Fax:  0256/407066, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse de panificatie?-Cod CPV 15811000-6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrelor Specializate, din componenta D.G.A.S.P.C Timis
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de?Produse de panificatie"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea contractata 298260 buc la care se adauga optiunea de prelungire cu 4 luni, prin act aditional, cfHG925/2006, art 6, alin.3, cu o cantitate 149107 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 431, 045 si 646, 536.5RON
II.2.2) Optiuni
Da
contract pana la 31.12.2011 prelungit cu 4 luni, prin act aditional, cf HG 925/2006, art 6, alin.3
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 4311 lei, Garantia de buna executie a contractului: in procent de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici se pot prezenta fie in nume propriu, fie asociati, sie subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile deconcurenta.
-completarea si prezentarea Formularului 12A(Declaratii privind eligibilitatea)
-completarea si prezentarea Formularului 12B(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006)
-prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatilor la bugetul general consolidat al statului, valabil la data deschiderii
-prezentarea Certificatului de atestarea fiscala privind plata obligatilor la bugetul local, valabil la data deschiderii
-Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Acest certificat este acceptat numai in original sau copie legalizata sivalabil la data deschiderii ofertelor, iar ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului
-Certificat de inregistrare eliberat de ORC copie, cu inscrisul ?conform cu originalul?
-Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional din tara de origine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului 12D-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Dovada efectuarii livrarilor din contractele(mentionate in formularul 12D) se face prin certificat constatator /documente emise de autoritatea contractantaiar in cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective , operatorul economic nuare posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de p[roduse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
-Certificat ISO 9001:2000 sau echivalent(cum ar fi alte standarde includ ISO 9001:2000, certificat constatator obtinut la finalul procesului de auditare, etc. Nu se accepta documente prin care se atesta inceperea sau derularea procesului de certificare.)
-- autorizatie sanitar veterinara de functionare pentru spatiu (- Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor pentru spatiu emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru siguranta Alimentelor in Timis), valabilala data deschiderii ofertelor
- autorizatie sanitar veterinara emisa pentru mijloacelele de transport/autovehiculelecu care se va face transportul produselor (- Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijlocele de transport al produselor de origine non-animala emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru siguranta Alimentelor in Timis ) , valabilala data deschiderii ofertelor
-completarea Formularului 12G, dupa caz , ofertantii care se prezinta cu subcontractanti, sunt obligati sa completezeacest formular, iar cei care se prezinta fara subcontractantisunt obligati sa precizeze pe acest formular sintagma ? NU E CAZUL?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- exista faza finala de licitare electronica(detalii in Fisa de Date)-conf. art.165, alin.2 din OUG 34/2006 ofertele admisibile vor participa la 1 runda de licitare, imbunatatind oferta de pret
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2011 11:00
Locul: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3 (sediul Dgaspc Timis)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoloes, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
.
Adresa postala:  ., Localitatea:  ., Cod postal:  ., Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu OUG 34/2006, actualizata si modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si Contencios din cadrul Dgaspc Timis
Adresa postala:  P-ta Regina Maria, Nr.3, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  30004, Romania, Tel. 0256/490281, Email:  [email protected], Fax:  0256/407066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2011 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer