Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Produse de papetarie si alte articole de birou


Anunt de participare numarul 135181/05.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: Bd. Marasti 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 213184716, In atentia: Lazar Valentin, Email: [email protected], Fax: +40 213180296, Adresa internet (URL): www.usamv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse de papetarie si alte articole de birou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea de Stiinte Agronomice din Bucuresti, Bdl. Marasti 59, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 32 luni
Valoarea estimata fara TVA: 960, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3 contracte subsecvente, primul dupa semnarea acordului cadru si urmatoarele in ianuarie 2013 respectiv 2014. Val estimata a contractelor subsecvente: I = 240.000 lei fara TVA; II si III = 360.000 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse de papetarie si birotica, produse ce sunt prezentate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
39263000-3-Articole de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
317 produse - cantitatile estimate ? conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 960, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In suma de 10.000, 00 lei.-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelorOfertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor.- Forma de constituire a garantiei de participare conform art.86 din HG.nr. 925/2006.- Garantia se poate constituii si prin OP/CEC confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor sau depunerea sumei la casieria universitatii., conform art. 86 alin(5) din H.G. 925/2006- Daca este IMM : ? se poate constituii garantia la jumatate, respectiv 5.000, 00 lei? dovada de IMM atasata la plic.USAMV cont Trezorerie sector 1 : RO66TREZ701504601X000420 USAMV - CUI - RO4602041In cazul in care se va ajunge la aplicarea prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006 actualizata, suma retinut din garantia de participare se va calcula conform lit. b) din acelasi articol 10 % din valoarea contractelor subsecvente, se va constituii conform art. 90(1) si 90(2) din HG 925/2006 actualizata.ART. 90(1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Garantia de buna executie poate fi retinuta conform art. 91 din HG 925/2006 actualizata, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiiile asumate prin contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget alocat universitatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratii privind eligibilitatea- Completare formular 12A din sectiunea Formulare
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata - Completare formular 12B din sectiunea Formulare
3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completarea formularului din sectiunea Formulare
4)Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata, art. 90 din legea 161/2003 si art. 93 din legea 161/2003. - prezentam mai jos persoanele care detin functii de decizie in cadrul universitatii:
- Prof. univ. dr. Cimpeanu Sorin Mihai ? rector
- Prof. univ. dr. Alecu Ioan Niculae ? presedintele Universitatii
- Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae ? prorector
- Prof. univ. dr. Stanica Florin ? prorector
- Prof. univ. dr. Vlagioiu Constantin ? prorector
- Ing. Mariana Postamentel ? director general administrativ
- Ec. Bragadireanu Ioana ? director economic
Completarea formularului E din sectiunea Formulare Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - Sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii ? in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea -conform cu originalul - Ofertantului clasat pe primul loc in etapa de evaluare, ii se va solicita de catre comisia de evaluare sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator, in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea medie a cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 600.000 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificari LAREX
Vor fi prezentate mostre ale produselor si brosuri/cataloage emise de producator.
Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala a licitatiei electronice vor fi invitati sa participe ofertantii care au depus oferte admisibile.Invitatia se va transmite pe cale electronica, iar ca masura suplimentara autoritatea contractanta va incerca sa ii instiinteze si in scris.Etapa finala va avea o singura runda(24 h) ce va fi anuntata ulterior.Ofertantii participanti trebuie sa fie inregistrati in SEAP ca operatori economici pentru a putea participa la faza de licitatie electronica.In etapa finala de licitatie electronica se va reofertapretul ofertei.In cazul in se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de delegatie scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 2562 din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic USAMV
Adresa postala: Bdl. Marasti 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Tel. +40 213184716, Adresa internet (URL): www.usamv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2012 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer