Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Produse de papetarie si rechizite de birou


Anunt de participare numarul 87136/25.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: ServiciulLicitatii, Tel.021-3322816, In atentia: ing. Cotruta Tania, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul licitatii, Tel.021-3323055/1323, In atentia: ing.Lina GRUIA, Email: [email protected], Fax: 021-3322787
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul licitatii, Tel.021-3323055/1323, In atentia: ing.Lina GRUIA, Email: [email protected], Fax: 021-3322787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul licitatii, Tel.021-3323055/1323, In atentia: ing.Lina GRUIA, Email: [email protected], Fax: 021-3322787
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratia Nationala a Imbunatatirilor Funciare
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse de papetarie si rechizite de birou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul ANIF RA si sucursalele aferente
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 460, 531RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse de papetarie si rechizite de birou
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
30192700-8-Papetarie (Rev.2)
30199000-0-Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.2)
30199700-7-Articole imprimate de papetarie, cu exceptia formularelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 460, 531RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2400 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 3 %fiecarui contract subsecvent incheiat, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.in prev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat, Certif. fisc. priv.plata imp.si taxe locale, Pers.jurid/fiz.rom.: Certif.Constat.emis de ORCCCINT, Certif.de inmatric.la ORC, Pers.jurid/fiz.straine: Doc.care dov.o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profes.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: min.180000 lei, respectiv 42236 Euro ptr.1euro= 4, 2618 lei, ladata de 17.09.2009 (curs BNR);Bilant.cont.la data de 30.06.2009, viz.de organ.compet.in domeniu, balanta de verificare la 30.09.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la proc., Decl.priv.lista princ.livr..in ult.3 ani (2006, 2007, 2008),
Exper.simil: Inch.si indepl.in ult. 3 ani a cel mult 2 contr.a caror val.cumul.sa fie min.90000 lei (fara TVA), resp.21118 euro la data de 17.09.2009, realiz.prin furniz.unor prod.simil.de natura celor licit, Recom.din partea altor benef.-1 recom, ISO 9001/2001 sau echivalent, La hartia de copiator A3 si A4 este oblig.prez. certif. LAREX pentru hartia ofertata, Decl.priv.efect. med.an.al pers.angaj.si al cadr.de cond, Autor.de furnizare a produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2009 10:30
Locul: Sediul ANIF-RASoseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In exemplarul original se vor prezenta numai originalele sau copii legalizateale documentelor prezentate, atat la deschidere cat si ulterior in cazul cand ofertantul uzeaza de dreptul de la art 11.alin. 4, din HG 925/2006, actualizata de HG 834/22.07.2009, cand autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatelor/documentelor edificatoare, care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, conform art.11 alin 5 si 6, din HG 926/2006, actualizata de HG 834/22.07.2009. In cazul in care ofertantul nu aduce originalul sau o copie legalizata, acesta are obligatia sa prezinte, originalul sau copia legalizata, iar comisia de evaluare va mentiona pe copie conform cu originalul si va semna.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2009 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer