Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - produse de protectia plantelor specifice lucrarilor de protectia padurilor si impaduriri


Anunt de participare numarul 136223/01.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: BDUL 1 MAI NR.6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou Paza, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Rotariu Cristian, Fax: +40 230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura ;i exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
produse de protectia plantelor specifice lucrarilor de protectia padurilor si impaduriri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Suceava
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
produse de protectia plantelor specifice lucrarilor de protectia padurilor si impaduriri-feromoni si materiale conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24450000-3 - Produse agrochimice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexa B-LISTA LOTURILOR
Valoarea estimata fara TVA: 51, 948RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul este specificat in Anexa B pentru fiecare lot. Modul de constituire: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila, conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 iar din continut sa reiasa ca acopera si situatia prevazuta de art. 278^1 din OUG 34/2006); OP(cont deschis laBRD-Suceava cod IBANRO41BRDE340SV10287103400; cod fiscal RO 1590120) confirmat de banca; depunerea sumei la casieria unitatii, daca valoarea acesteiaeste mai mica sau egala cu 5.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima devalabilitate a ofertei. In conditiile art 278 indice 1 din OUG 34/2006 se va retine cuantum din garant de participare pentru loturile cu valoaremai mare decat 63000 lei 5% din valoarea de atribuire fara TVA Garantia de buna executie se poate constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. - prin ordin de plata (cont deschis laBRD-Suceava cod IBANRO41BRDE340SV10287103400) - prin depunerea in numerar la casieria unitatii a contravalorii acesteia, in situatia in care valoareaacesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei. c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indepliniriide catre contractant a obligatiilor asumate prin contract , daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de
A.N.R.M.A.P.? (Formularul F3 din Anexa Formulare) - Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12A din Anexa Formulare); - Declaratie
privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul nr.12B.1 din Anexa Formulare); - Declaratie privind neincadrarea
in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; (Formularulnr.12B. 2 din Anexa Formulare). Persoanele cu functie de decizie in cadrul Directiei
Silvice Suceava: Ing..Mihai Mihetiu-director, Ec.Silvia Fagurel-director economic, Ing.Marius Ragusitu-director tehnic, Ing.George Celsiedirector
comercial, Ing.Cristian Rotariu-birou paza-protectie, Jr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridic, Ing.Lazar Constantin-responsabil achizitii. - Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.12C din Anexa Formulare); Pentru persoane juridice/fizice romane -
certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP, care sa
prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii care prezinta certificatul fiscal cu datorii
neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta
inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este
considerata ca fiind indeplinita. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care sa rezulte
indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Ofertantii care prezinta certificatul cu datorii
neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta
inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este
considerata ca fiind indeplinita. Certificat de cazier fiscal ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat,
din care sa rezulte ca ofertantul nua savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara.Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatul de atestare
fiscala solicitat. Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in
obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie sau fabricarea lor.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in carecandidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: SUCEAVA Bdul 1Mai nr 6 , ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2012 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer