Licitatie Publica - Produse de resortul armamentului si tehnicii speciale-cartuse cal.12,7x99 mm cu glont trasor/miez otel, pe banda (1 M17T+4 M33)
Anunt de participare numarul 144661/29.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: B-dul Geniului, nr. 42C, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060117, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel. +40 213162598-19360/19362, In atentia: CATALIN VOICU, Email: [email protected], Fax: +40 213163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse de resortul armamentului si tehnicii speciale-cartuse cal.12, 7x99 mm cu glont trasor/miez otel, pe banda (1 M17T+4 M33)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Garda de Coasta Constanta, str. Zmeurei, nr. 3.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 113, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire: se va incheia minim un contract subsecvent in fiecare an calendaristic.Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi: 420.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona cartuse cal.12, 7x99 mm cu glont trasor/miez otel, pe banda. Cantitate minima estimata acord cadru: 10.000 buc cartuse, cantitate maxima estimata acord cadru: 53.000 buc cartuse. Cantitate minima estimata contract subsecvent: 10.000 buc., cantitate maxima estimata contract subsecvent 20.000 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35331500-8 - Cartuse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cartuse cal.12, 7x99 mm cu glont trasor/miez otel, pe banda. Cantitate minima estimata acord cadru: 10.000 buc cartuse, cantitate maxima estimata acord cadru: 53.000 buc cartuse. Cantitate minima estimata contract subsecvent: 10.000 buc., cantitate maxima estimata contract subsecvent 20.000.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 113, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare se va constitui si va fi depusa in original, pentru suma de: 20.000 RON. Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar (in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii, cu semnatura si stampila bancii in original) sau prin orice - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (scrisoare de garantie de participare - FORMULARUL 4); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de trezorerie al autoritatii contractante este: RO14TREZ7005005XXX000203 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertei, si va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura de atribuire.In situatia in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica care a fost respinsa de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, acestuia ii va fi retinuta suma prevazuta la art 278 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata (calculata la cursul leu/alta valuta din data publicarii anuntului de participare). Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in LEI, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract (scrisoare de garantie de buna executie - FORMULARUL 15); Contul de trezorerie al autoritatii contractante este: RO14TREZ7005005XXX000203 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea de produse care fac obiectul achizitiei;In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
b) licenta eliberata de A.N.C.E.X. pentru efectuarea de operatiuni de comert exterior cu armamente, munitii si alte produse militare, valabila la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat sa efectueze operatiuni de import produse militare din categoria ML3. Baza legala: OUG 158/1999 si OUG 119/2010, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentul va fi prezentat numai de catre ofertantul roman care ofera munitii produse (fabricate) in alta tara decat Romania.2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Mandatul de incheiere a acordului cadru (original sau copie legalizata) - Formularul H, prin care se mandateaza o persoana juridica romana sa negocieze si sa incheie acordul cadru, pentru si in numele ofertantului persoana juridica straina. Aceasta persoana juridica romana trebuie sa fie o persoana juridica autorizata sa desfasoare activitati de import export armament si munitie.
Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare ale ultimilor 3 ani vizate si inregistrate de organele competente sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul
economic nu poate prezenta bilanturile contabile. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte bilanturile sau alte documente edificatoare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Ofertantul va furniza informatii referitoare la situatia economico-financiara.
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul: 2010:1euro = 4, 2122 lei, 2011:1 euro = 4, 2391 lei, 2012:1 euro = 4, 4593 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim: 800.000 lei.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2012 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la
acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2012, insotite de raportul auditorilor financiari si contabilii autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila).Completarea Formularului nr. 7 - Informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asociatii.Pe langa celelalte documente solicitate in cadrul prezentei documentatii
pentru fiecare dintre asociati, ofertantul va prezenta si urmatoarele documente:
a) Lista cuprinzand asociatii conform Formularului 9, completat de ofertant indiferent daca are sau nu asociati. In situatia in care nu are asociati, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in formular.
b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti
asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului- Formular 16.c)Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie
prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.
e)Lista principalelor livrari de produse similare. Ofertantul va demonstra ca inultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) a furnizat
produse similare de minim 400.000 lei fara TVA.
Ofertantul va furniza informatii referitoare la capacitatea tehnica si profesionala prin completarea FORMULARULUI 10 privind experienta similara pentru furnizarea de produse similare in decursul ultimilor 3
ani.Pentru fiecare contract mentionat in lista FORMULARULUI 10 se va completa separat un FORMULAR 11 la care se vor atasa ca documente suport certificate constatatoare emise conform art. 97 ind. 1 din H.G. 925/2006, alte certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de
catre clientul beneficiar care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul furnizarii, tipul bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat furnizarea, valoarea furnizarii.
Ofertantul va furniza informatii referitoare la capacitatea tehnica si profesionala prin completarea FORMULARULUI 10 privind experienta similara pentru furnizarea de produse similare in decursul ultimilor 3 ani
(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).Pentru fiecare contract
mentionat in lista FORMULARULUI 10 se va completa separat un FORMULAR 11 la care se vor atasa ca documente suport
certificate constatatoare emise conform art. 97 ind. 1 din H.G. 925/2006, alte certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul beneficiar care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul
furnizarii, tipul bunurilor livrate, perioada in care sa realizat furnizarea,
valoarea furnizarii. Ofertantul (in cazul unei asocieri, fiecare membru al
asocierii in masura in care experienta sa este relevanta pentru proiect) va
trebui sa prezinte FORMULARUL 10 privind experienta similara.In cazul asocierilor conditia se va considera a fi indeplinita in mod cumulativ.
Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BCE pentru anul efectuarii livrarilor in baza contractului. Pentru anul in curs: transformarea in Euro, se va face la cursul BCE din ziua publicarii anuntului de participare.Cursuri BCE: 2010:1 euro = 4, 2122 lei, 2011:1 euro = 4, 2391 lei, 2012:1 euro = 4, 4539 lei.
Implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si
mentine un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pe langa celelalte documente solicitate in cadrul prezentei documentatii pentru fiecare dintre asociati, ofertantul va prezenta si urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii conform Formularului 9, completat de ofertant ndiferent daca are sau nu asociati. In situatia in care nu areasociati, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in formular.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva sisolidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului-Formular 16.c)Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratieprin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.Ofertantul va furniza informatii referitoare la capacitatea tehnica si profesionala prin completarea FORMULARULUI 10 privind experienta similara pentru furnizarea de produse similare in decursul ultimilor 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).Pentru fiecare contract mentionat in lista FORMULARULUI 10 se va completa separat un FORMULAR 11 la care se vor atasa ca documente suport certificate constatatoare emise conform art. 97 ind. 1 din H.G. 925/2006, alte certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul furnizarii, tipul bunurilor livrate, perioada in care sa realizat furnizarea, valoarea furnizarii. Ofertantul (in cazulunei asocieri, fiecare membru al asocierii in masura in care experienta sa este relevanta pentru proiect) va trebui sa prezinte FORMULARUL 10 privind experienta similara.In cazul asocierilor conditia se va considera a fi indeplinita in mod cumulativ.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BCE pentru anul efectuarii livrarilor in baza contractului. Pentru anul in curs: transformarea in Euro, se va face la cursul BCE din ziua publicarii anuntului de participare. Cursuri BCE: 2010:1 euro = 4, 2122 lei, 2011:1 euro = 4, 2391 lei, 2012:1 euro = 4, 4539 lei.Ofertantul va furniza informatii referitoare la capacitatea tehnica si profesionala prin completarea FORMULARULUI 10 privindexperienta similara pentru furnizarea de produse similare in decursul ultimilor 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).Pentru fiecare contract mentionat in lista FORMULARULUI 10 se va completa separat un FORMULAR 11la care se vor atasa ca documente suport certificate constatatoare emise conform art. 97 ind. 1 din H.G. 925/2006, alte certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul furnizarii, tipul bunurilor livrate, perioada in care sa realizat furnizarea, valoarea furnizarii. Ofertantul (in cazulunei asocieri, fiecare membru al asocierii in masura in care experienta sa este relevanta pentru proiect) va trebui sa prezinte FORMULARUL 10 privind experienta similara.In cazul asocierilor conditia se va considera a fi indeplinita in mod cumulativ.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BCE pentru anul efectuarii livrarilor in baza contractului. Pentru anul in curs: transformarea in Euro, se va face la cursul BCE din ziua publicarii anuntului de participare.Cursuri BCE: 2010:1 euro = 4, 2122 lei, 2011:1 euro = 4, 2391 lei, 2012:1 euro = 4, 4539 lei.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentineun sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Se va prezenta in copie certificata , ,conform cuoriginalul?, avizata de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila);In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o are de indeplinit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii: sa cunoasca in orice moment pozitia lor in clasament; sa nu cunoasca numarul ofertantilor; Pot vedea cea mai buna oferta. Pragul minim de licitare este de 1% din valoarea estimata. Licitatia electronica se desfasoara intr-o singura runda cu durata de 1 zi.Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare: Pretul ofertei. Nu se prelungeste licitatia electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2013 10:00
Locul: Sediul Inspectoratul General al Politiei de Frontiera din Bucuresti, bd. Geniului, nr. 42C, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant al fiecarui ofertant cu imputernicire si copie CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1)In cazul in care in urma etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2) Pentru a putea participa la procedura, ofertantii au obligatia de a se inscrie in SEAP, www.e-licitatie.ro.3)Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba instalat un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(acest program se poate descarca GRATUIT de pe site-ul www.certsign.ro).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Inspectoratului General al Politiei de Frontiera
Adresa postala: bd. Geniului, nr. 42 C, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060117, Romania, Tel. +40 213162598, Email: [email protected], Fax: +40 213163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2013 10:45