Licitatie Publica - Produse din cauciuc (razuri, cuplaje, snur de cauciuc, etc)
Anunt de participare (utilitati) numarul 72934/02.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Anca Petreus, Tel.0253372739, Email: [email protected], Fax: 0253371590, Adresa internet (URL): www.termorov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC Complexul Energetic Rovinari SA
Adresa postala: str.Energeticianului nr.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Bir.Materiale Carburanti, Tel.0253371202, In atentia: ing.TITA CRISTI, Fax: 0253371590
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC Complexul Energetic Rovinari SA
Adresa postala: str.Energeticianului nr.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Bir.Materiale Carburanti, Tel.0253371202, In atentia: ing.TITA CRISTI, Fax: 0253371590
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Complexul Energetic Rovinari SA
Adresa postala: str.Energeticianului nr.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii, Tel.0253372556 int.312, Fax: 0253371590
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Produse din cauciuc (razuri, cuplaje, snur de cauciuc, etc)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozite SC CER SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia produselor: "Produse din cauciuc (razuri, cuplaje, snur de cauciuc, etc)" cu respectarea cerintelor din caietelede sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19510000-4 - Produse din cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati conform caiete de sarcini si Anexa 1 la FDA
Valoarea estimata fara TVA: intre 178, 488.6 si 234, 236.5RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului pe o perioada de maxim 4 luni in anul 2010
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.04.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de participare: lot1=200 lei;lot2=2000 lei;lot3=300 lei;lot4=0 lei;GBE=10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, documente care demonstreaza neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara, bilant contabil pana la 30.06.2008, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim: lot1=45000 lei;lot2=400000 lei;lot3=65000 lei;lot4=15000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de comercializare, minim 2 recomandari din partea unor beneficiari din care sa rezulte livrarea produselor ofertate, certificarea sistemului calitatii, certificarea sistemului de management de mediu, oferta tehnica a produselor, minim copiile a doua contracte incheiate si finalizate sau copiile a doua contracte in derulare, in ultimii 3 ani, la o valoare de minim 75000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2009 10:00
Locul: Sediul achizitorului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str.N.Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251413179, Fax: 0251415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv.Sinteza si Disciplina Contractuala
Adresa postala: str.Energeticianului nr.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel.0253372739, Fax: 0253371590
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2009 11:24