Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRODUSE ELECTRICE


Anunt de participare (utilitati) numarul 134735/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Andra Barau, Email: [email protected], Fax: +40 268265445, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Andra BARAU, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Andra BARAU, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Andra BARAU, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PRODUSE ELECTRICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A.,
str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov,
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRODUSE ELECTRICE
LOT 1: Sigurante si monturi pentru sigurante; COD CPV: 31211300-1 si31211320-7
LOT 2: Comutatoare; COD CPV: 31214000-9
LOT 3: Intrerupatoare; COD CPV: 31214170-1; 31214180-4; 31214200-1 si 31214400-3
LOT 4: Paratrasnete; COD CPV: 31216200-5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31214400-3 - Intrerupator cu siguranta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1: Sigurante si monturi pentru sigurante: Patroane sigurante MPR 16A;grupa1- 40buc; Patroane sigurante MPR 20A;grupa1- 40buc; Patroane sigurante MPR 25A, grupa1- 20buc; Patroane sigurante MPR 35A;grupa1? 40buc; Patroane sigurante MPR 40A;grupa1? 40buc; Patroane sigurante MPR 50A;grupa1? 40buc; Patroane sigurante MPR 63A;grupa1? 30buc; Patroane sigurante MPR 80A, grupa1? 60 buc; Patroane sigurante MPR 100A, grupa1? 60buc; Patroane sigurante MPR 125A, grupa1? 80buc; Patroane sigurante MPR 160A, grupa1? 60buc; Patroane sigurante MPR 200A, grupa1? 50buc; Patroane sigurante MPR 250A, grupa1? 50buc; Patroane sigurante MPR 315A, grupa1? 70buc; Patron sigurante 6A? 100buc; Patron sigurante 10A? 100buc; Patron sigurante 16A? 100buc; Patron sigurante 20A? 100buc; Patron sigurante 25A? 100buc; Patron sigurante 35A-100buc; Patron sigurante 50A? 80buc; Patron sigurante 63A? 80buc; Patron sigurante 80A? 40buc; Patron sigurante 100A? 20buc; Siguranta automata mono 6A? 30buc; Siguranta automata mono 10A? 30buc; Siguranta automata mono16A? 20buc; Siguranta automata mono 20A? 20buc; Siguranta automata trifazata 6A? 25buc; Siguranta automata trifazata 10A? 4buc; Siguranta automata trifazata 16A? 3buc; Siguranta fuzibila MT FETu 20kV, 10A? 3buc; Siguranta fuzibila MT FETu 35kV, 10A? 3buc; Siguranta fuzibila MT 684, 6kV, SFEn 6A? 3buc; Siguranta fuzibila MT 684, 6kV, SFEn 10A? 3buc; Soclu siguranta LF25? 50buc; Soclu siguranta LF63? 30buc; Soclu siguranta LF100? 6buc; Capac siguranta LF25? 200buc; Capac siguranta L 63? 80buc; Capac siguranta LF100? 10buc
LOT2: Comutatoare: Comutator antigron? 15buc; Comutator PT (pe tencuiala)? 30buc; Comutator ST (sub tencuiala)? 20buc
LOT3: Intrerupatoare: Contactor pentru regim greu RG40A/220V? 10buc; Contactori RG 63A 380V? 4buc; Contactori RG 200A 380V? 4buc; Contactori RG 250A 380V? 4buc; Intrerupator USOL 50A? 4buc; Intrerupator USOL 100A? 2buc; Intrerupator USOL 250A? 3buc; Intrerupator AMRO 16A? 2buc; Intrerupator AMRO 40A? 3buc; Intrerupator USOL 400A? 2buc; Intrerupator antigron simplu? 15buc; Intrerupator antigron dublu? 15buc; Intrerupator capsulat PACO 10A? 5buc; Intrerupator capsulat PACO 63A? 5buc; Intrerupator parghie HEBLU 63A? 5buc; Intrerupator parghie HEBLU 100A? 5buc; Intrerupator PT? 20buc; Intrerupator PT antiex- 20buc; Intrerupator ST- 30buc; Sistem de actionare cu stingere in vid de 7, 2kVca? 400A- 1buc; ContactorTCA 10A/220V- 60buc; Contactor TCA 32A/220V- 40buc; Contactor TCA 40A/220V- 20buc; Contactor TCA 63A/220V- 50buc; Contactor TCA 125A/220V- 6buc; Contactor TCA 200A/220V- 2buc; Contactor TCA 250A/220V- 3buc; Contactor cu releu termic AC3 10A/220V- 10buc; Contactor cu releu termic AC3 16A/220V- 10buc; Contactor cu releu termic AC3 25A/220V- 5buc; Contactor cu releu termic AC3 40A/220V- 5buc; Contactor cu releu termic AC3 63A/220V- 5buc; Contactor pentru regim greu RG 10A/220V- 60buc; Contactor pentru regim greu RG 16A/220V- 10buc; Contactor pentru regim greu RG 25A/220V- 5buc; Contactor pentru regim greu RG 32A/220V- 10buc; Contactor pentru regim greu RG 40A/220V- 10buc; Contactor pentru regim greu RG 63A/220V- 10buc; Contactor pentru regim greu RG 125A/220V- 5buc; Contactor pentru regim greu RG 200A/220V- 8buc; Contactor pentru regim greu RG 250A/220V- 8buc; Contactor pentru regim greu RG 400A/220V- 2buc; Contactor trifazat 32A220V pe sina omega- 2buc; Sina DIN 35- 10ml; Contactor pentru regim greu RG 630A/220V- 2buc
LOT4: Paratrasnete: Tarusi paratrasnet- 10buc
Valoarea estimata fara TVA: 233, 287.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare solicitata pentru fiecare lot se prezinta astfel: -Lot 1:195, 65 lei;
-Lot 2:4, 62 lei;
-Lot 3:2.127, 47 lei;
-Lot 4:5, 15 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .3.Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare) ? in original - conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei.b)prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov ? in copie certificata, conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitieic)prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 รท 12:30 ? in copie, conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei.- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006, respectiv pt lot 1:195, 65 lei, lot 2:4, 62 lei, lot 3:2.127, 47 lei si lot 4:5, 15 lei. Garantia de buna executie va fi constitutita de catre prestator, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, stabilita in conformitate cu art 89 alin (2) din HG 925/2006 si va fi constituita in conformitate cu art 90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse, respectiv fonduri provenite din valorificarea productiei proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original;
-Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
-Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director - Cosmin Dorel TODERAS, director tehnic - Tudor LAVRIC, director productie - Florin MARDARE, director economic - Ferenc DARVAS, sef serviciu achizitii publice ? Adriana FRANCU, responsabil cu atribuirea contractului ? Andra BARAU si responsabil cu executia contractului ? Gabriela Daniela POPISTER;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul C7 din Sectiunea Formulare ? in original;
-Ofertantul va prezenta Formularul privind informatiile generale despre ofertant, din care pot fi culese date referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN etc., necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, elaborarii anunturilor de atribuire si a intocmirii contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigator ? in original; ofertantulva completa FormularulC3. -Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, aflat in termenul de valabilitate, in copie certificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 12:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nota: In cazul in care, in urma efectuarii clasamentului, doua sau mai multeofertese situeazape primul loc, departajarea acestora se va face urmare a depunerii, din partea operatoriloreconomici, a unor noi oferte de pret prin intermediul SEAP, la solicitarea autoritatii contractante.1. Inainte de semnarea acordului cadru si a contractului subsecvent de achizitie publica, ofertantuldeclarat castigator vaprezenta toate documentele ofertei, in forma solicitata de catre autoritatea contractanta pentru respectivul document, adica in ?original? (?copie legalizata?), ?copie? sau ?copie certificata? si anume: documentele ce atesta indeplinirea criteriilor de calificare si documentele care insotesc oferta (conform cap. III.2), documentele aferente propunerii tehnice (conform cap. IV.4.1) precum si documentele aferente propunerii financiare, in original.2.Toate documentele vor fi semnate de catre persoana care angajeaza patrimonial societatea sau, daca o astfel de facilitate i-a fost permisa, de o persoana imputernicita de aceasta. Imputernicirea trebuie sa fie expresa si va fi depusa in original impreuna cu oferta.Persoana care semneaza documentele va scrie citet numele si calitatea in care semneaza.Toate documentele vor prezenta numar de inregistrare/data emitere de iesire de la ofertant, vor fi semnate, stampilate si vor avea inscrise in mod lizibil numele si functia persoanei care semneaza aceste documente.3. In prezenta documentatie prin sintagma ?copie certificata? se va intelege acea reproductie a unui act pe care apare mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.4. Toate documentele emise de catre organisme/autoritati straine, trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitatecu prevederile art.256 indice 2 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/ 2006, respectiv in termen de 5 zile, incepand cu ziua imediat urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2012 07:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer