Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Produse electrice


Anunt de participare (utilitati) numarul 136645/18.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 213185258, In atentia: Laurentiu Georgescu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Documentatia de atribuire este anexata anuntului de participare
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ofertele se vor depune in SEAP - www.e-licitatie.ro - conform cap. IV.4
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ?autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Produse electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punct de Lucru ? Sector Oravita, Loc Oravita, str. Closca nr.29, Cod Postal 325600, jud Caras - Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse electrice in cantitatile si avand caracteristicile mentionate in sectiunea Caiet de sarcini a prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31211110-2 - Tablouri de comanda (Rev.2)
31214200-1-Intrerupator de sarcina (Rev.2)
31217000-0-Limitatori de supratensiune (Rev.2)
31224000-2-Conexiuni si elemente de contact (Rev.2)
44322200-5-Racorduri de cabluri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse electrice in cantitatile si avand caracteristicile mentionate in sectiunea Caiet de sarcini a prezentei documentatii de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 51, 848.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii Garantiei de participare in cuantum de 1036 lei, defalcata pe loturi astfel: Lot 1 Tablou automatizare: 319 lei; Lot 2 Piese si accesorii electrice: 717 lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 al 1, 2 si 3 din HG 925/2006 - in original ; b) prin ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor, in contul CNU SA(CUI 10254529, J40/1271/1998) cod IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la BRD GSG Agentia Vitan ? in copie conform cu originalul; c) depunere numerar la casieria autoritatii contractante din str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Bucuresti - in copie conform cu originalul Cuantumul este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Aceasta se poate constitui fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform celor mentionate de ofertant in cadrul formularului de oferta.In acest caz acesta se va constitui conform Hotararea Guvernului nr. 1045 din 19 octombrie 2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din contracte de lucrari pentru inchideri de mine
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind eligibilitatea, prin completarea formularului 12A din Sectiunea Formulare -in original; 2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta, prin completarea formularului 12B din Sectiunea Formulare- in original; 3.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, prin completarea formularului 1 din Sectiunea Formulare, in original;4.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, prin completarea formularului nr. 2? in original.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in prezenta procedura sunt: - Nicu Popa- Marian Aretu- Aurelian Voicu- Dorin Adam- Stefi Clarisa Musat- Alina Gajer- Bianca Patrascu- Cristina Mihalache- Laurentiu Georgescu- Stefan Clepan
- Livia Cretu
- Francisc Veres
- Cristian Tibulca
5. Alte documente care insotesc oferta: 5.1.Formularul B2 Informatii Generale- din Sectiunea Formulare ? in original5.2.Pentru cazul in care semnatarul ofertei nu este conducatorul legal al ofertantului - imputernicirea scrisa prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul si/sau sa il reprezinte in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, imputernicire care contine in mod expres limitele acestui mandat ? in original Pentru persoane juridice/fizice romane: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente ? in copie conforma cu originalul. Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane juridice /fizice straine: 2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in copie conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2012 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Nota: Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta toate documentele ofertei, in forma solicitata de catre autoritatea contractanta pentru respectivul document, adica in ?original? (?copie legalizata?), ?copie? sau ?copie certificata? si anume: documentele ce atesta indeplinirea criteriilor de calificare, documentele aferente propunerii tehnice (conform cap. IV.4.1) precum si documentele aferente propunerii financiare, in original. 2.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana care se considera vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer