Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Produse farmaceutice


Anunt de participare numarul 108075/17.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE ROSIORII DE VEDE
Adresa postala:  STR.AVIATIEI NR.1, Localitatea:  Rosiori de Vede, Cod postal:  145100, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAIL NASTASESCU, Tel. 0247466651, Email:  [email protected], Fax:  0247466651, Adresa internet (URL):  http: //www.spitalulpneumorosiori.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Spitalul de Pneumoftiziologie
Adresa postala:  Str. Aviatiei nr.1, Localitatea:  Rosiorii de Vede, Cod postal:  145100, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul Achizitii Publice, Tel. 0247/466651, In atentia:  cons.jr.Toma Cristiana, Email:  [email protected], Fax:  0247/466701
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse farmaceutice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Pneumoftiziologie, str. Aviatiei nr. 1, Rosiorii de Vede
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse farmaceutice conform Caietului de Sarcini/anexa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse farmaceuticeLot.1 ? Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism
Lot.2 ? Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular
Lot.3 ? Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic
Lot.4 ? Medicamente pentru sistemul genito-urinar si hormoni
Lot.5 ? Antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare
Lot.6 ? Medicamente pentru sistemul nervos si organele senzoriale
Lot.7 ? Medicamente pentru sistemul respirator
Lot.8 ? Diverse medicamente
Valoarea estimata fara TVA: 356, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: LOT1=298lei, LOT2=109lei, LOT3=56lei, LOT4=191lei, LOT5=2.847lei, LOT6=40lei, LOT7=1.346lei, LOT8=464leiGarantia de buna executie este 10% din pretul contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al spitalului de Pneumoftiziologie, Programe Nationale de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art. 44 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006 insotita de confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.
Persoanele juridice romane - dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor.
Persoanele juridice straine - Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de ORC
Persoane juridice /fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente.- informatii privind cifra medie de afaceri din ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat de producator sau de distribuitor autorizat, -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani-Documente care sa ateste calitatea produsului ofertat- Aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii.
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- Ofertantul va face dovada ca dispune de mijloace de transport si distributie autorizate legal pentru a asigura livrarea produselor, respectiv ca dispune de spatii de depozitare autorizate legal
- Informatii privindsubcontractantii
- ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Imbunatatirea ofertelor prin licitatia electronica se va face conform invitatiilor de participare transmise ofertantilor admisi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2010 11:00
Locul: Spitalului de Pneumoftiziologie, Str. Aviatiei nr.1, Rosiorii de Vede, jud. Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti ? Tribunalul Teleorman
Adresa postala:  str. I. Creanga nr. 53, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  142042, Romania, Tel. 0247/406016, Fax:  0247/406016
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala:  Str. Aviatiei nr. 1, jud. Teleorman, Localitatea:  Rosiorii de Vede, Cod postal:  145100, Romania, Tel. 0247/466651, Email:  [email protected], Fax:  0247/466701
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2010 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer