Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - produse lactate ( lapte UHT), produse de panificatie ( corn, batoane) si miere de albine.


Anunt de participare numarul 128000/11.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala:  BD. EROILOR NR.8, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul achizitii publice, Tel. +40 268 416550/124/232, In atentia:  Adina Corsatea, Isabella Marasescu, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  +40 268 474260, Adresa internet (URL):  http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
produse lactate ( lapte UHT), produse de panificatie ( corn, batoane) si miere de albine.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Brasov, la unitatile de invatamant mentionate in anexele la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare produse lactate (lapte UHT), produse de panificatie(corn, batoane) si miere de albine.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
15831600-8-Miere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-cantitati estimative, functie de data semnarii contractelor si de nr. de copii prezenti:
pentru anul 2011:
1.181.834 portii cornuri
1.181.834 portii lapte
128.520 portii mierepentru anul 2012:
1.708.873 portii cornuri1.708.873 portii lapte
192.780 portii miere
Valoarea estimata fara TVA: 2, 766, 388.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare : Pentru LOT 1:36.000 lei ; Pentru LOT 2:18.000 lei; Pentru LOT 3:770 leiGarantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
transferuri de la bugetul de stat repartizate municipiuluiprin Hotarare a Consiliului Judetean Brasov
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie de independenta;
Certificat privind impozitele si taxele locale;Certificat de atestare fiscala eliberat de D.G.F ;Certificat constatator eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2010; Informatii generale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari din ultimii 3 ani;Fisa privind experienta similara , recomandarea ; copia contractului, proces verbal de receptie ;Adeverinte din care sa reiasaca persoanele care efectueaza distributia au examenul medical efectuat; Lista cu personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de achizitie; CV-uri, diplome ;Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnologice, laboratoare si alte mijloace fixe ;ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de spatiu de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperatura indicata de producator;
Pentru spatiul de productie/punctul de lucru /spatiul de depozitare /pentru laborator sanitar veterinar , se va prezenta autorizatia sanitara de functionare, precum si contractul cu o firma specializata in efectuarea dezinsectiei.
Adresa din partea Directiei Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor- din care sa rezulte ca are contract de prestare de servicii si efectueaza analize de laborator la produsele ce fac obiectul contractului.- autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport; contractul cu o firma specializata in efectuarea dezinsectiei pe fiecare mijloc de transport;Licente de fabricatie pentru produsele ofertate; Buletine de analiza pentru fiecare produs ofertat;Dovada ca foloseste ambalaje autorizate sanitar; Declaratii de conformitate;certificare SR EN ISO 9001:2000 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 5 (cinci) autovehicule, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folositein cadrul contractului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatie. Licitatia electronica nu poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2011 11:00
Locul: sala de consiliu a Primariei Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentantii UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata a achizitiei este: pentru anul2011: corn371.705, 85 lei fara TVA ;lapte743.411, 70 lei fara TVA ;miere15.546, 77 lei fara TVAValoarea estimata pentru anul 2012, este: corn: 537.468, 12 lei fara TVA ;lapte 1.074.936, 24 lei fara TVA;miere: 23.320, 16 lei fara TVA.22.06.2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  300846, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios din cadrul Primariei Municipiului Brsaov
Adresa postala:  B-dul ERoilor nr. 8, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268/416550, Fax:  0268/474260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2011 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer