Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRODUSE LACTATE


Anunt de participare numarul 117449/23.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala:  Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010825, Romania, Punct(e) de contact:  Georgeta Nica, Tel. 021.319.30.72, Email:  [email protected], Fax:  319.30.72, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRODUSE LACTATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 246, 800 si 704, 170RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse lactate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15542200-1 - Branza cu pasta moale (Rev.2)
15530000-2-Unt (Rev.2)
15541000-2-Branza de masa (Rev.2)
15542300-2-Branza Feta (Rev.2)
15544000-3-Branza cu pasta tare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Branza topita - 1.000 kg. minim / acord cadru2.900 kg. maxim / acord cadru
Cascaval calitatea I - 2.000 kg. minim / acord cadru5.800 kg. maxim / acord cadru
Branza telemea oi - 3.500 kg. minim / acord cadru9.600 kg. maxim / acord cadru
Unt - 7.000 kg. minim / acord cadru20.300 kg. maxim / acord cadru
Branza feta - 300 kg. minim / acord cadru760 kg. maxim / acord cadru
Valoarea estimata fara TVA: intre 246, 800 si 704, 170RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de participare: 443, 70 lot 1; 1.102, 00 lot 2; 1.728, 00 lot 3; 3.654 lot4; 114, 00 lot5.Pentru IMM-uri jumatate.Gar.de buna executie: 10%din val.fara TVA (5% pentru IMM-uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69/1 din OUG 34/2006
- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - ordin ANRMAP 314/2010
- Certificate de atestare fiscala- original sau copie legalizata
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - original sau copie legalizata- Fisa de informatii generale
- CUI - copie semnat pentru conformitate cu originalul
- Certificat constatator- original sau copie legalizata
Persoane fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor legii nr.571/2003
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Licenta de fabricatie privind productia de produse ofertate- Autorizare pentru livrarea produselor
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
- Informatii privind subcontractantii
- Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti
- Declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice si resursele umane
- Buletine de analiza
- MOSTRE
documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al sigurantei alimentului conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 22000:2005, sau echivalent la producatorul reperelui pentru care se depune oferta si de la care se prezinta autorizare de livrare.Daca nu este producator pentru activitatea de comercializare a reperelor la care depune oferta si pentru activitatea de productie de la producatorul reperelor ofertate:
- documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2001, sau echivalent, pentruproductia si comercializarea produselor lactate.Ofertantii straini care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international, recunoscut de o tara membra U.E. sau N.A.T.O.
Prezentarea de catre ofertantii romani de documente din care sa rezulte faptul ca producatorul si ofertantul au implementat si mentin un sistem de management al sigurantei alimentului conform cu standardulISO 22000:2005 sau echivalent, producatorul pentru productia si ofertantul pentru comercializarea de branzeturi si produse lactate si un sistem de manegement al calitatii conform cu standardul SR-EN-ISO 9001:2001, sau echivalent producatorul pentru productia si ofertantul pentru comercializarea de branzeturi si produse lactate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1 670/09.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2011 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante - Amfiteatrul din Ambulatoriu de Specialitate
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate in comisia de evaluare si reprezentatii ofertantilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Contencios
Adresa postala:  strada Mircea Vulcanescu nr.88 sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010825, Romania, Tel. 021.319.30.51/519
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2011 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer