Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - produse lactate


Anunt de participare numarul 71680/05.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: Laurean Bogdan Ion Stanciu, Tel.0238.720.223, Email: [email protected], Fax: 0238.720.223
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Buzau
Adresa postala: Bld. Unirii, bl. 10BCD, et. 1, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120190, Romania, Tel.0238726357, In atentia: Vajdea Felicia, Email: [email protected], Fax: 0238726357
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Buzau
Adresa postala: Bld. Unirii, bl. 10BCD, et. 1, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120190, Romania, Tel.0238726357, In atentia: Vajdea Felicia, Email: [email protected], Fax: 0238726357
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
produse lactate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau si sectia exterioara TBC
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 338, 850 si 508, 275RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
produse lactate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
branza telemea, branza topita, branza de vaci, cascaval, smantana, unt, lapte praf, lapte pasteurizat
Valoarea estimata fara TVA: intre 338, 850 si 508, 275RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot1 telemea -50lei, lot2-branza topita -170lei, lot3-branza vaci-120 lei, lot 4 cascaval -110lei, lot5 smantana-60lei, lot6 unt-110lei, lot7 lapte praf -32lei, lot8 lapte pasteurizat -110lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contractul va fi finantat din Fondul Asigurarilor Sociale de Sanatate, iar plata facturilor se va face cu O.P. in termen de 60 zile de la data receptioonarii produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asaociarea se va legaliza pana la incheirea contractului daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator, in original, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Pentru persoane fizice romane:
- autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie legalizata SAU copie).Pentru PJ /PF straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, (documentul se va prezenta in copie legalizata SAU copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente - copie;declaratie privind cifra medie de afaceri Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formularea)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, in original.b.decl. pe pP. raspundere referitoare la echipamentele tehnice - in original; c)declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate - in original; d)certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor: Avizul de fabricatie al produselor in copie, Avizulsanitarveterinar emis de DSVSA pentru toate produsele, in copie;MOSTRE , autorizatie de livrare, in original sau copie legalizata(numai pentru comercianti)-Se vor prezenta, incopie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2000 SI HACCP 22000la ofertant si producator.
Nu se accepta societati in curs de certificare .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: casierie, strada Unirii bloc 10BDC, SAU CONT RO79 RNCB 0096 0009 9180 0001, CUI 1562694
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2009 11:00
Locul: spitalul Judetean de Urgenta Buzau , camera raport garda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana care-si exprima scris optinea de participare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
curtea de apel ploiesti
Adresa postala: ploiesti , strada Emil Zolla, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522542, Fax: 0244/522542
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Ntaional de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. stavropoleus, nr. 6 sector, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 130084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic
Adresa postala: B-dul M-sal Averescu, nr.2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Tel.0238/720689, Fax: 0238/720223
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2009 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer