Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRODUSE LACTATE


Anunt de participare numarul 134915/21.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Adresa postala: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: Elvira Rotariu, Tel. +40 0232272122, Email: [email protected], Fax: +40 0232240088, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRODUSE LACTATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIILE CENTRELOR DE PLASAMENT DIN SUBORDINEA DGASPC IASI CF. ANEXEI NR. II LA CONTRACT
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRODUSE LACTATE ? LOT 1 - lapte lichid pasteurizat preambalat 1, 8% UG., branza de burduf 45% UG, branza devacipreambalata 27 % UG, branza topita, cascaval 45 % UG, lapte batut 2% UG, smantana 26% UG, telemea de vaci 42 % UG, unt 65% UG.; LOT 2 - lapte praf 26 % UG;LOT 3 ? inghetata la pahar plastic, inghetata vafa;LOT 4 ? iaurt cu fructe. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
15511700-0-Lapte praf (Rev.2)
15555100-4-Inghetata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Cantitatile estimate de aprovizionat la 31.12.2012:
LOT 1 - lapte lichid pasteurizat preambalat 1, 8% UG. (13760 litri), branza de burduf 45% UG (3210 kg), branza devacipreambalata 27 % UG (16650 kg), branza topita (5080 kg), cascaval 45 % UG (5530 kg), lapte batut 2% UG (24120 litri), smantana 26% UG (16420 kg), telemea de vaci 42 % UG (9470 kg), unt 65% UG.(4105 kg); LOT 2 - lapte praf 26 % UG (6320 kg); LOT 3 ? inghetata la pahar plastic (740 kg), inghetata vafa (485 kg) ; Lot 4 ? iaurt cu fructe (2385 kg).
2. Cantitatile totale estimate de aprovizionat la 30.04.2013, cu luarea in vedere a suplimentarii acestora si a prelungirii duratei contractului cu maxim 4 luni de la data de 31.12.2012, prin incheierea de acte aditionale, in conditiile art. 6, alin (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi suplimentate cu 30 % fata de cele estimate de aprovizionat la data de 31.12.2012Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2012 (valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 095, 877 si 1, 424, 640RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aplicare prevederi art. 6, alin (3) din HG nr. 925/2006.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de: LOT 1 ? 9622, 00 lei; LOT 2- 818, 00 lei; Lot 3 ? 135, 00 lei; Lot 4 - 385, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : ? prin virament bancar in contul nr. RO93 TREZ 4065006XXX000469 deschis la Trezoreria Iasi, ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante;Nota: este de preferat emiterea acesteia de catre o banca din Romania.? prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante; acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante; pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituieInstrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantiei de participare se va retine in conditiile art.87/HG 925/2006 si se constituie in conditiile art. 43^1din OUG 34/2006 coroborat cu art.278^1 din OUG nr.34/2006.Modul de eliberare a garantiei de participare ? pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 (trei) zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii.- pentru castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie. Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, valabila pentru toata perioada de derulare a acestuia.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formular Adin Sectiunea Formulare ? in original
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Completare Formular Bdin Sectiunea Formulare- in original
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Completare Formular B 1.1. din Sectiunea Formulare- in original
In acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantul / Ofertantul
asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Completare Formular C din Sectiunea Formulare ? in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010
Completare Formular Ddin Sectiunea Formulare- in original
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCertificate fiscale
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara in care se depune oferta , emise de:
- Directia Generala a Finantelor Publice;
- Directia de Taxe si Impozite Locale;
Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in termen de valabilitate, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte in principal ca operatorul economic este inregistrat si autorizat sa desfasoare activitati economice ce au legatura cu obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie
legalizata .Persoane fizice romane
Autorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiPersoane juridice /fizice straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.Autorizatie sanitar-veterinara
Se va prezenta Autorizatia sanitara veterinara pentru producerea, procesarea, depozitarea, transportul si/sau distributia produselor de origine animala eliberata de Directia sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor judeteana, in baza Ordinului ANSVSA nr. 57/2010 ? prezentare copie lizibila ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte media Cifrei de Afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniu de activitate, cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea estimata a lotului pentru care se va depune oferta, conform Anexei B (loturi).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara dovedita prin:
- lista pp livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private;
- prezentarea a cel mult doua documente constatatoare/contracte/procese verbale de receptie in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa se confirme livrarea de produse cu cantitati similare, cel putin egale cu cele care fac obiectul procedurii, conform cantitatilor din Anexa B (loturi) si/sau caietul de sarcini
Inform. privind echip. tehnice si la masurile aplicate pentru asig. calitatii de care dispune op. economic pentru indepl. contractului.
Ofertantul va face dovada ca are in dotare sau cu contract de inchiriere mijl. izoterme de transport prevazute cu instalatie de frig, autorizate conform Ordin ANSVSA nr. 57/2010, necesare indeplinirii contract.
Infor. ref. la personalul de specialitate care dispune pentru indeplinirea contractului
Mostre
Informatii privind asigurarea calitatii: prezentare certificat care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalent
Informatii privind siguranta alimentului: prezentare certificate care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de siguranta a alimentului conform conditiilor din standardul ISO 22000 (HACCP) sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 10:00
Locul: sediul DGASPC Iasi, str. Vasile Lupu nr. 57 A, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va putea fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, pe baza imputernicirii de participare la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentele de inscriere la procedura1. Scris. de inaintare la procedura ? Formularul 1 din Sectiunea Formulare)-in original2. Imputernicirea scrisa, prin care reprezentantul operatorului economic este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atrib. contract.de achizitie publica (Formularul 3 din Sectiunea Formulare) ? in originalImputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport)3. Garantia de participare conform prevederilor III 1.1.a)4. Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul)Modelele formularelor se regasesc in Sectiunea ?Formulare?.Dovezile privind calitatea de IMM sunt nec. in vederea reducerii cu 50% a valorilor pt criteriile legate de gar. de participare, de CA si de gar. de buna executie.5. Acord de asociere, daca este cazul ? in originalNota: neprez. gar. de participare la procedura, in forma si cuantumul solicitate, atrage dupa sine returnarea ofertei nedeschise. Neprez. oricaruia dintre celelalte documente de inscriere, enumerate mai sus, atrage dupa sine respingerea ofertei de catre comisia de evaluare.ALTE INFORMATIIIn cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul prop. financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atrib. contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua prop. financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In situatia in care egalitatea persista, presedintele comisiei de evaluare va dispune reluarea procesului de reofertare in plic inchis, pana in momentul in care se va realiza departajarea ofertelor financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic al DGASPC Iasi
Adresa postala: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Tel. +40 232474800, Fax: +40 232279654
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer