Licitatie Publica - Produse lactate
Anunt de participare numarul 142356/05.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Adresa postala: P-ta Regina Maria nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Romania, Punct(e) de contact: Tatiana Lizarraga, Tel. +40 256/490281, In atentia: Balint Verginica, Email: [email protected], Fax: +40 256/407066, Adresa internet (URL): www.dgaspctm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse lactate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele din subordinea DGASPCTimis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Produse lactate- 100250 bucati(cantitate totala-8 luni 2013)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala sau domeniul(contract/8 luni/2013) -100250 buc avand o valoare estimata fara TVA de 339192, 9 lei : Lapte pasteurizat 1, 5% grasime- 15562 litri, Lapte praf-2634 kg , Smantana 12% grasime400g-1341 buc, Smantana 12%grasime, 900 g-1710 buc, Unt 200 gr 65%grasime-4621 buc, Branza proaspata de vaca-1849 kg , Branza telemea de vaca- 5420 kg, , Branza topita 30%grasime cutie 140gr-4972 cutii, Branza topita la tub-413 kg, Cascaval 40% grasime-1137 kg, Iaurt natural 175 g, 2, 8 %grasime -42568 buc, Iaurt fructe 125g, 3, 6 % grasime-14657 buc, Inghetata 65 g- 3366 buc.
2.Cantitate/4 luni/2014-50118 buc avand o valoare estimata fara TVA de 169528, 9 lei : Lapte pasteurizat 1, 5% grasime- 7779 litri, Lapte praf-1316 kg , Smantana 12% grasime400g-671 buc, Smantana 12%grasime, 900 g-854 buc, Unt 200 gr 65%grasime-2311 buc, Branza proaspata de vaca-923 kg , Branza telemea de vaca- 2710 kg, Branza topita 30%grasime cutie 140gr-2487 cutii, Branza topita la tub-207 kg, Cascaval 40% grasime-567kg, Iaurt natural 175 g, 2, 8 %grasime -21282 buc, Iaurt fructe 125g, 3, 6 % grasime-7327 buc, Inghetata 65 g- 1684 buc.
3.Cantitate/12 luni/2013-2014-150368 buc avand o valoare estimata fara TVA de 508721, 8 lei: Lapte pasteurizat 1, 5% grasime- 23341 litri, Lapte praf-3950 kg , Smantana 12% grasime400g-2012 buc, Smantana 12%grasime, 900 g-2564 buc, Unt 200 gr 65%grasime-6932 buc, Branza proaspata de vaca-2772 kg , Branza telemea de vaca- 8130 kg, Branza topita 30%grasime cutie 140gr-7459 cutii, Branza topita la tub-620 kg, Cascaval 40% grasime-1704 kg, Iaurt natural 175 g, 2, 8 %grasime -63850 buc, Iaurt fructe 125g, 3, 6 % grasime-21984 buc, Inghetata 65 g- 5050 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 339, 192.9 si 508, 721.8RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de prelungire cu 4 luni(33, 33%)prin act aditional, cf.HG 925/2006, art.6, alin.3.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
da , in valoare de 3400 lei (in conformitate cu art.43^1, alin2, litera a/OUG 34/2006).Pentru operatorii economici care constituie garantia in valuta echivalenta lei/valuta se va face la cursul BCE ( Banca Centrala Europeana)din data de : cu 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor , neluandu-se in calcul ziua depunerii ofertelor.Ofertantii pot beneficia de prevederile legii IMM-urilor (Legea 346/2004).Modalitatile de constituire ale garantiei de participare sunt cele prevazute la art .86 , alin1 din H.G.925/2006, actualizata, autoritatea contractanta acceptand inclusiv depunerea sumei la casierie(de luni pana vineri intre orele 8:00-9:00 sau 12:30-15:00), art.86, alin.5 din H.G.925/2006. Pentru plata garantiei de participare prin virament bancar, contul de trezorerie este RO47TREZ6215006XXX005136, Trezoreria Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de minim 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor, adica trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor (art. 86 alin. 6, din HG. 925/2006 actualizata).Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respectiv art.87, alin.1 din H.G 925/2006, actualizata si modificata si art 278^1 din O.U.G 34/2006, actualizata si modificata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: -Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarisau completarea si prezentarea formularului 12 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare sau Completarea si prezentarea formularului 12 B.
- Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??).-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??).-Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, actualizata si modificata(de asemenea este obligatorie completarea acestui formular : in cazul asocierii de catre fiecare asociat /de catre tertul sustinator; totodata , declaratia va fi completatasi de eventualii subcontractanti ). Persoanele ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante sunt: Director General -Aurelia Anciu; Director General Adjunct Protectie Sociala si Director executiv Protectia Drepturilor Copiilor -Rodica Negrea; Director Executiv Protectia Persoanelor Adulte-Dana Ilcau; Director General Adjunct Economic- Mariana Popa;Sef Serviciu Investitii, Achizitii si Contractari Servicii Sociale-Tatiana Lizarraga.Functii de executie in cadrul Serviciului Investitii, Achizitii si Contractarea Serv.Sociale: Balint Verginica, Brebenar Mariana, Herinean Carmen, Maldarescu Alina, Popescu Mihaela. Persoane juridice/fizice romane-Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.
Nota: Ofertantul clasat pe primul loc va depune pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care a fost depus in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Persoane juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, sub forma de traduceri legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1- Lista a principalelor livrari de produseefectuata in ultimii 3 ani , prezentarea a cel putin un document/contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie partiala/finala in valoare de minim 170000 leiemise sau contrasemnate de o autoritatea ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarea de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Cerinta nr.2-prezentarea a cel putin 2 mijloace de transport a produselor de origine animala , prezentarea in copie lizibila de documente de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijlocele de transport a produselor de origine animala emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru siguranta alimentelor sau echivalent)(conform Ordinului nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor).In cazul in care autovehiculele nu sunt al ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare /orice alta forma de dispozitie a ofertantului asupra parcului auto.
Cerinta nr.3-prezentareain copie de docum sanitar veterinarpt depozit de produs care fac obiect contract/ contracte de colaborare /orice alta forma de dispozitie a ofertantului asupra depozitului (conform Ordinului nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor)
Cerinta nr.4-Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalit de indeplin a cerintei nr.1-Completarea Formularului 12 D, continand valori, perioade de livrari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, formular insotit de dovada livrarilor de produse : cel putin un document/contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie partiala/finala in valoare de minim 170000 lei - Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCEModalit de indeplin a cerintei nr 2- prezentarea in copie lizibila de documente de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijlocele de transport a produselor de origine animala emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru siguranta alimentelor sau echivalent)(conform Ordinului nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor).Modalit de indeplin a cerintei nr 3- prezentareain copie Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor pentru spatiu emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru siguranta Alimentelor sau echivalent pentru produselecare fac obiectului contract/ contracte de colaborare /orice alta forma de dispozitie a ofertantului asupra depozitului( conform Ordinului nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor)Modalit de indeplinire a cerintei nr 4- completarea Formular 12G (semnat si stampilat)de catre ofertantii care se prezinta cu subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii referitoare la licitatiecu faza finala electronica, conf.art 165, alin.2/OUG 34/2006: Ofertele admisibile vor participa la 1 runda de licitare electronica, runda electronica se va desfaurat intr-o singura etapa si va dura 1 zi lucratoare.Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice(S.E.A.P-www.e-licitatie.ro). In vederea realizarii etapei electronice, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.Ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati sa-si imbunatateasca oferta de pret. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate automat si transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor respectivi, la adresa de posta electronica(e-mail) inregistrata ca adresa de contact.Procesul de licitatieelectronica, se va referi numai la prĂȘt, deoarececriteriul de atribuire stabilit estepretul cel mai scazut.In termen de 3 zile de la finalizarea rundei de licitare, ofertantul desemnat castigator are obligatia sa depuna in original, noul Formular de oferta si anexa detaliata pe fiecare produs in parte.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2013 11:00
Locul: sediul Dgaspc Timis, P-ta Regina Maria, Nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata cape primul loc sunt 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenulde exercitare a cailor de atac: conf.art. 256^2 , alin1, litera b din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta Regina Maria, nr.3, jud Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Romania, Tel. +40 256490281, Email: [email protected], Fax: +40 256407066, Adresa internet (URL): www.dgaspctm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2013 14:49