Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Produse lactate


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
952.348 RON

Castigatorul Licitatiei: SPICUL 2 S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 141956/25.05.2013
Informatii anunt de participare asociat 136650
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Adresa postala: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: Elvira Rotariu, Tel. +40 232272122, Email: [email protected], Fax: +40 232240088, Adresa internet (URL): www.dasiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Produse lactate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile Centrelor de plasament din subordinea DGASPC Iasi cf Anexei nr. 2 aferenta modelului de contract
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia dePRODUSE LACTATE. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.Valoarea estimata fara TVA: lot 1 ?minim 851036 ron si maxim 1106347 ron; lot 2 - minim 102541 ron si maxim 133303 ron, lot 3 - minim 22080 ron si maxim 28704 ron.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
15511700-0-Lapte praf (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
952, 348.4RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S033-052132din15.02.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 13043 Denumirea: Produse lactate
V.1) Data atribuirii contractului 10.05.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SPICUL 2 S.R.L.
Adresa postala: B-DUL. VICTORIEI NR.39, Localitatea: Dorohoi, Cod postal: 715200, Romania, Tel. 0231-610028, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0231-606208
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 851036.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 850866.40 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 8
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 13045 Denumirea: Produse lactate - lapte praf
V.1) Data atribuirii contractului 10.05.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
M.A.CRISTINA S.R.L.
Adresa postala: Sos. Nationala, Nr. 194, Bl. D, Sc. C, Ap. 9, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700242, Romania, Tel. +40 232233159/+40 724251860, Email: [email protected], [email protected], Adresa internet (URL): www.market-pharma.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 102541.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 101518.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 8
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Documentele de inscriere la procedura1. Scrisoare de inaintare la procedura (formular tip al organizatorului ? Formularul 1 din Sectiunea Formulare)-in original2. Imputernicirea scrisa, prin care reprezentantul operatorului economic este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractuluide achizitie publica (Formularul 3 din Sectiunea Formulare) ? in originalImputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport)3. Garantia de participare conform prevederilor III 1.1.a)4. Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul)Modelele formularelor se regasesc in Sectiunea ?Formulare?.Dovezile privind calitatea de IMM sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie.5. Acord de asociere, daca este cazul ? in originalALTE INFORMATIIIn cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In situatia in care egalitatea persista, presedintele comisiei de evaluare va dispune reluarea procesului de reofertare in plic inchis pentru ofertantii clasati pe primul loc, pana in momentul in care se va realiza departajarea ofertelor financiare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al DGASPC Iasi
Adresa postala: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Tel. +40 232474800, Fax: +40 232279654
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2013 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer