Licitatie Publica - Produse lactate pentru copiii prescolari si elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat din judetul Harghita 2009-2010
Anunt de participare numarul 82411/16.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: KLARA-PIROSKA KALAMAR, Tel.0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.cchr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse lactate pentru copiii prescolari si elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat din judetul Harghita 2009-2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gradinitele si Scolile cu cls. I-VIII de stat si privatde pe teritoriul judetului Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distributia zilnica, bisaptamanala sau saptamanala de produse
lactate pentru copiii prescolari din gradinite de stat si private
cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I VIII din invatamantul
preuniversitar de stat si privat pentru anul scolar 2009-2010 din judetul Harghita.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile totale, cu nominalizarea localitatilor, scolilor si gradinitelor sunt prevazute in Anexele 1, 2 si 3 (conform Loturilor)la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 096, 846RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
172 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Pentru toate loturile este de 34.000 leilot 1: zona Ciuc 12.000 leilot 2: zona Odorhei 13.000 leilot 3: zona Gheorgheni 9.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETULBugetul autoritatii contractante nu va putea depasi limita de 0, 76 lei/portie/zi (inclusiv TVA).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Se solicita completarea Formularului nr.1: Declaratie privind eligibilitatea
- Formularul nr.2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr. 34/2006
- prezentare certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat si bugetul local, emise de organele competente, valabile la data deschiderii ofertelor
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate si furnizarea de produse supuse licitatiei (in original sau copie legalizata)
- Autorizatie de functionare / alte documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente:
- Formularul nr.3 - Fisa de informatii generale continand informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie in valoare de minim 8.000.000 lei.- Pentru oferte partiale cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fii: Lotul 1: - 3.000.000 leiLotul 2: - 3.000.000 leiLotul 3: - 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr.4 Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani.
- adeverinta emisa de Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor, din care sa rezulte ca in cadrul programul produse de panificatie in anul scolar 2008-2009 ofertantul nu a fost amendat de catre Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor
- Formularul nr.5 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic care servesc pentru indeplinirea contractului
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, baze de productie si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului tipul liniei tehnologice autorizate
- Formularul nr.6 Declaratie privind mijloacele de transport care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Declaratie care sa contina informatii privind numarul de mijloace de transport cu dotarile necesare pentru a putea transporta produse de panificatie, sau contract de inchiriere pentru mijloace de transport necesare.- Formularul nr.7 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Declaratie pe proprie raspundere privind capacitatea de productie /luna a unitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru toate zonele minim 7 autoutilitare sau orice alt tip de autovehicul a carui capacitate de transport sa fie corelata cu cantitatea de produse ce urmeaza a fi transportata, astfel: - Lot 1: - 3 buc- Lot 2: - 3 buc- Lot 3: - 2 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie electronica, cu durata de o zi. Data licitatiei va fi comunicata participantilor prin intermediul SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S24-034462 din 03.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2009 13:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, M-Ciuc, P-ta Liberta nr.5 Camera 335
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cel mult 2 reprezentanti autorizati sau imputerniciti ai ofertantului, pe baza de documente de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gh. Doja nr. 4, Localitatea: M-Ciuc, Cod postal: 530114, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic contencios al CJ Harghita
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 5, Localitatea: M-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel.0266-207709
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2009 13:26