Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si privat" din municipiul Baia Mare


Anunt de participare numarul 82915/25.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0262/211001/149, 154, In atentia: Carmen Zamfirescu, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de statsi privat cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si privat" din municipiul Baia Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gradinitele si Scolile cu clasele I-VIII din municipiul Baia Mare, conform Anexei nr. 1 la Caietul de Sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si privat din municipiul Baia Marejud. Maramures, pentru anul scolar 2009-2010, in cadrul programului guvernamental Lapte-corn.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 lapte UHT in ambalaje de 200g/unitate: 13.346 elevi si prescolari x 172 zile = 2.295.512 portii/an scolar 2009-2010
Lot 2 cornuri in ambalaje de 80g/unitate: 13.346 elevi si prescolari x 172 zile = 2.295.512 portii/an scolar 2009-2010
Valoarea estimata fara TVA: 2, 249, 602RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2009 pana la 11.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10000 lei pentru Lot nr. 1 si de 4000 lei pentru Lot nr. 2.Garantia de buna executie pentru ambele loturi este de 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.Bugetul autoritatii contractante nu va putea depasi: 0.68 lei/portie/zi fara TVA pentru lapte UHT 200g/unitate si 0.30 lei/portie/zi fara TVA pentru corn 80g/unitate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificate de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica , insotita de anexa care cuprinde in mod explicit obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului original sau copie legalizata; Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie copie; Pentru persoane fizice romane se solicita autorizatie de functionare, precum si orice alt act, document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului; Pentru persoane juridice/fizice straine se solicita documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara din care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani;
2.Ultimul Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2008;
3. Scrisoare de bonitate bancara care cuprinde indicatorii : rata serviciului datoriei, solvabilitate si lichiditate curenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara
2.Prezentarea Licentei de fabricatie pentru atestarea dreptului de a produce si/sau distribui produsele solicitate;
3.Autorizatie sanitar-veterinara de functionare, eliberata de institutiile abilitate;
4.Dovada ca dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperaturi indicate de producator;
5.Resurse umane;6.Dovada ca dispune de mijloace de transport/distributie si autovehicule speciale, autorizate sanitar si sanitar-veterinar;
7.Dovada detinerii de catre producator a unui laborator de analize acreditat sau autorizat;
8.Certificat privind implementarea sistemului de management pentru siguranta alimentului HACCP conform cerintelor ISO 22000/2005, de catre un organism acreditat;
9. Fiecare ofertant va face dovada ca pentru anul 2008 si 2009 nu au avut sanctiuni de la O.P.C.
10.Ofertantii trebuie sa aiba minim nu an vechime de productie si/sau distributie a produselor lactate si/sau de panificatie.
11.Buletine de analiza pentru materia prima si produsul finit (la produse de panificatie).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Realizarea in ultimii 3 (trei) ani a cel putin 1 (un) contract similar (furnizare produse de panificatie si/sau lactate)si recomandarea in original din partea beneficiarului5.-asigurarea cu personal calificat si de specialitate pentru producerea si distribuirea produselor de panificatie si/sau lactate.-declaratie privind numarul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.-dovada ca personalul angajat care manipuleaza produsele in timpul livrarii, este dotat cu echipament de protectie, instruit in privinta normelor de igiena si are carnet de sanatate vizat la zi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se organizeaza etapa finala de licitatie electronica intr-o singura runda de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
34
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 12:00
Locul: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii imputerniciti ai U.C.V.A.P. (Unitatea de Control si Verificare a Achizitiilor Publice)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute: Primaria municipiului Baia Mare, jud. Maramures, str. Gh. Sincai nr. 37, tel. 0262-211001/154, tel/fax 0262/212171, Serviciul Achizitii Publice, intre orele 7-15 de luni pana joi si vineri intre orele 7-13, sau la tel. 0262-211001/259, Serviciul Public Asistenta Sociala.Documentatia de atribuire poate fi obtinuta prin descarcarea documentului atasat prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - C.N.S.C.
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4(021)310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de Contencios Administrativ si Fiscal de pe langa Tribunalul Judetean Maramures
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430264, Romania, Tel.+4(0262)218.235, Fax: +4(0262)218.209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2009 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer