Licitatie Publica - Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si privat? din judetul Mures an scolar 2010-2011
Anunt de participare numarul 102508/22.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0265-268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Mures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: serv. adm. publica Cristina Moldovan, Tel. 0265263211, In atentia: d-nei Cristina Moldovan tel 0265-263211 int.1214, Email: [email protected], Fax: 0265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si privat? din judetul Mures an scolar 2010-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile prescolare si scolare din judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si privat? din judetul Mures pentru anul scolar 2010-2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
15551310-1-Iaurt natural (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11.211.957 pachete pe durata anului scolar 2010-2011
Valoarea estimata fara TVA: 11, 023, 520.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
173 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 220000 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG nr. 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, certificat de inregistrare si certificat constatator emise de O.R.C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cifra de afaceri pe trei ani (2007, 2008, 2009), bilantul contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita o cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) de minim 20000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Recomandari de la beneficiari/clienti, Licenta de fabricatie pt. produsele ofertate eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei, Autorizatie sanitara si sanitar veterinara, Declaratie privind dotarile specifice si personal de specialitate necesare indeplinirii contractului, Dovada detinerii de catre producatorul produselor ofertate a unor utilaje de productie cu o capacitate corespunzatoare asigurarii livrarii cantitatilor zilnice, Dovada detinerii de catre producatorul produselor ofertate a unui laborator pentru verificarea loturilor si a provenientei produselor livrate, spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii atat a produselor lactate cat si a celor de panificatie (distinct pentru fiecare) la temperatura indicata de producator, pe toata durata de derulare a contractului ce urmeaza a fi atribuit, care sa poata fi verificate de catre organele de control sanitar si sanitar veterinar competente, Dovada ca personalul angajat care manipuleaza produsele in timpul livrarii este dotat cu echipament de protectie, instruit privind normele de igiena si are carnet de sanatate vizat la zi, Buletine de analiza pentru fiecare produs ofertat (in termen) eliberate de un laborator acreditat sau un laborator de referinta, acord de asociere sau de subcontractare, standarde profesionale implementate, HACCP sau echivalent, certificat ISO 9001/2001 sau echivalent, autorizatie de mediu pentru unitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim un an vechime fie in producerea produselor lactate si de panificatie, fie in distributia zilnica a produselor lactate si de panificatie in cel putin10 orase;
- cel putin un contract similar incheiat si realizat in ultimii 3 ani in valoare minima de 3500000 lei;
- minimum 25 mijloace de transportspeciale autorizate sanitar si sanitar veterinar-autovehicule termoizolante dotate cu instalatii frigorifice inclusiv cu dispozitivede monitorizare a temperaturii pe toata durata de transport, in conformitate cu normele de igiena in vigoare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici calificati vor fi inscrisi de autoritatea contractanta pentru etapa finala a licitatiei electronice, care se va desfasura intr-o singura runda de 24 h.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9060 din 15 iunie 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S57-084641 din 23.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2010 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mures, Tirgu Mures, str. Primariei nr.2, etaj 2, sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si reprezentantii imputernicitii acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala: str.Bolyai Farkas nr.30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel. 0265-260323, Email: [email protected], Fax: 0265-267856, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel. 0265-263211, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2010 15:29