Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si privat? din judetul Mures an scolar 2011-2012


Anunt de participare numarul 124113/21.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Mures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  serv. adm. publica Cristina Moldovan, Tel. 0265-263211 int 1219, In atentia:  d-nei Cristina Moldovan tel 0265-263211 int.1219, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro/anunturi
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  serv. adm. publica Cristina Moldovan, Tel. 0265-263211 int 1219, In atentia:  d-nei Cristina Moldovan tel 0265-263211 int.1219, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro/anunturi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si privat? din judetul Mures an scolar 2011-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile prescolare si scolare din judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si privat? din judetul Mures pentru anul scolar 2011-2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
15551310-1-Iaurt natural (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11.242.155 pachete pe durata anului scolar 2011-2012
Valoarea estimata fara TVA: 10, 607, 517.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
177 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 200000 lei si de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG nr. 34/2006;
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ;
- certificate constatatoare privindplata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, bugetul local, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;
- certificat de inregistrare si constatator emise de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale;
-bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se solicita o cifra medie de afaceripeultimii 3 ani din (2008-2010)de minim 10600000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, recomandari de la beneficiari, notificare privind certificarea conformitatii (conform Ordin M.S. nr. 1030/2009) si autorizatie sanitar veterinara, declaratie privind dotarile specifice si personalul de specialitate necesare indeplinirii contractului, spatii de depozitare cu Notificare privind certificarea conformitatii (conform Ordin MS nr. 1030/2009), pentru asigurarea pastrarii atat a produselor lactate cat si a celor de panificatie, distincte pentru fiecare, la temperatura indicata de producator, pe toata durata de derulare a contractului, dovada implementarii programului HACCP in conformitate cu cerintele CE privind aprobarea regulilor generale pentru igiena produselor alimentare, sau echivalent, ISO 9001 sau ISO 22000 , ISO 14001, autorizatie de mediu pentru unitate.
Dovada ca personalul angajat in depozitare si transport produse, este instruit privind normele de igiena (conform prevederilor Ordinului M.S. nr.1225/2003) si detine fise privind aptitudinea in munca (conform prevederilor Hotararii de Guvern nr. 355/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor), buletine de analiza pentru fiecare produs, Autorizatie sanitara si sanitar veterinara; producatorii de produse lactate vor prezenta autorizatia sanitar ? veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala si dovada detinerii marcajului de identificare (stampila ovala) conform Regulamentul Parlamentului European si al CE nr. 852/2004 si nr. 853/2004.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cel putin un contract similar incheiat si realizat in ultimii 3 ani in valoare minima de 10000000 lei;
-minimum 25 mijloace de transport speciale autorizate sanitar veterinar -autovehicule termoizolante dotate cu instalatii frigorifice inclusiv cu dispozitive de monitorizare a temperaturii pe toata durata de transport
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici calificati vor fi inscrisi de autoritatea contractanta pentru etapa finala a licitatiei electronice, care se va desfasura intr-o singura runda de 24 h.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9763 din 15 iunie 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S63-102129 din 31.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2011 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mures, str. Primariei nr.2, etaj 2, sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si reprezentantii imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures -Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 0265-263211 int 1216, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2011 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer