Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRODUSE METALURGICE NECESARE PACHETI PAR


Anunt de participare (utilitati) numarul 70729/12.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: JANINA MIRON, Tel.0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232 237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CET IASI SA, UZINA DE REPARATII SI PIESE DE SCHIMB - BIR. APROVIZIONARE
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI, NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: BIR. APROVIZIONARE, Tel.0232/237990 -INT.1254, In atentia: EC. ROMASCANU LILIAN, Fax: 0232/237992
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC CET IASI SA - BIROUL COORDONARE ACHIZITII
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL COORDONARE ACHIZITII, Tel.0232/237990 -INT.1256, In atentia: ING. MILICA DOBRE, Fax: 0232/237992
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CET IASI SA - REGISTRATURA
Adresa postala: CALEA CHSINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.0232/237990 - INT.1222, Fax: 0232/237992
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PRODUSE METALURGICE NECESARE PACHETI PAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC CET IASI SA- COMUNA HOLBOCA, SOSEAUA IASI CRISTESTI KM 12
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT I: OTEL COENIER LAMINAT 50X50X4, OL37= 1.000 KG
LOT II: OTEL LAT PLAT 100X4, OL37= 3.200 KG
LOT III: OTEL LAT PLAT 20X5, OL37= 650 KG
LOT IV: TABLA SUBTIRE A2 K 03#1X1250X2000= 10.500 KG
LOT V: TABLA SUBTIRE A2 K 03#0, 6X 1250X2000= 12.500 KG
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14622000-7 - Otel (Rev.2)
44450000-9-Otel moale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE NR.420/08.01.2009
Valoarea estimata fara TVA: intre 75, 600 si 94, 080RON
II.2.2) Optiuni
Da
OFERTA SE VA PREZENTA SEPARAT PENTRU FIECARE LOT IN PARTE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: LOT I: 30lei, LOT II: 90lei, LOT III: 20lei, LOT IV: 350lei, LOT V: 400lei(scris.de gar.bancara in lei-form.11 in original/O.P. in cont: RO 25 RNCB 0175 0335 7521 0001 BCR Iasi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD LEGALIZAT INAINTEA SEMNARII CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind eligibilitatea - form.12A
2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 - form nr.12B
3. Certificat privind taxele si impozitele locale
4. Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele la bugetul consolidat general
5. Certificat constatator emis de ONRC
6. Certificat de inregistrare emis de ONRC
se accepta originale sau copii legalizate notarial, care trebuie sa fie in termenele legale de valabilitate. Cele patru certificate solicitate mai sus vor fi considerate valabile pentru unul sau toate loturile ofertate, in baza declaratiei data de ofertant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata dupa bilant vizat de DTFP)
2. Declararea cifrei medii anuale de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe o perioada anterioara de 3 ani, mai mare de: LOT I: 4200 lei, LOT II: 13440 lei, LOT III: 2730 lei, LOT IV: 55125 lei, LOT V: 65625 lei(se va prezenta conform formular 3)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, din care sa reiasa incheierea si indeplinirea unui numar de minim 2 (doua) contracte de furnizare produse metalurgice a caror cantitati sa fie egale sau mai mari de: LOT I: 1500 kg, LOT II: 4800 kg, LOT III: 975 kg, LOT IV: 15750 kg, LOT V: 18750 kg conform formular 12D
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
420/08.01.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2009 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIE SAU CU OP IN CONT/RO 25 RNCB 0175 0335 7521 0001 BCR IASI, COD FISCAL: RO14718982, J22/677/26.06.2002
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2009 11:00
Locul: SC CET IASI SA, SALA LICITATII DE LA BIROUL COORDONARE ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
OFERTA SE VA PREZENTA SEPARAT PENTRU FIECARE LOT. OFERTA VA RESPECTA IN TOTALITATE CERINTELE CAIETULUI DE SARCINI. SC CET IASI SA POATE ANULA ACHIZITIA DACA VALOAREA OFERTELOR ESTE MAI MARE DECIT SUMA ALOCATA PRIN BUGET PENTRU ACEASTA ACHIZITIE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI - SECTIA CONCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. A.PANU NR.25 BIS, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC "CET-IASI" SA - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI, NR.25, ,Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Tel.0232/237990, Fax: 0232/237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2009 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer