Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Produse necesare implementarii proiectului ?Abordari inovative in didactica disciplinelor din aria curriculara Tehnologii? contract POSDRU/87/1.3/S/58422


Anunt de participare numarul 118160/29.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Casa Corpului Didactic Cluj
Adresa postala:  Str. Septimiu Albini, nr.91, ,Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400457, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Ciobanu, Tel. 0264593945, Email:  [email protected], Fax:  0264593945, Adresa internet (URL):  http: //www.ccdcluj.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Produse necesare implementariiproiectului ?Abordari inovative in didactica disciplinelor din aria curriculara Tehnologii? contract POSDRU/87/1.3/S/58422
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Casa Corpului Didactic Cluj str.Septimiu Alibini, nr.91, Municipiul Cluj- Napoca, jud. Cluj, Romania
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse necesare implementarii Proiectului POSDRU/87/1.3/S/58422
?Abordari inovative in didactica disciplinelor din aria curriculara Tehnologii?
Achizitie server web
Cod CPV: 48825000-7Achizitie computere portabile
Cod CPV: 30213100-6AchizitievideoproiectoareCod CPV: 38652120-7Achizitie tabla Smart
Cod CPV: 32321200-1Achizitie multifunctionala
Cod CPV: 30232110-8Achizitie camere video
Cod CPV: 32333200-8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
32321200-1-Echipament audiovizual (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
48825000-7-Servere web (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 165.900leiServer web= 1 bucata X 10.500 lei/buc.= 10.500 lei fara TVA
Computere portabile (laptop)= 18 bucati X4.000 lei/ buc= 72.000 lei fara TVA
Videoproiectoare = 16 bucati X 2.000 lei/buc.= 32.000 lei fara TVA
Table Smart = 5 bucatiX 6.500 lei/buc.= 32.500 lei fara TVA
Multifunctionala= 16 bucatiX 400 lei/buc.= 6.400 lei fara TVA
Camere video= 5 bucatiX2.500 lei/buc.= 12.500 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 165, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 1.700 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea resurselor Umane 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUGnr. 34/ 2006 , Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial), Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata, emise de: Directia de Taxe si Impozite Locale, Directia Generala a Finantelor Publice; Certificat de inregistrare in scop de TVA (daca este cazul), Certificatul de inregistrare al societatii;
Pentru persoanele fizice care exercita profesii libere: certificat de inregistrare fiscala.
Aceste documente se vor depune IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA sau COPIE CONFORM CU ORIGINALUL.
Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara: -completare Fisa de Informatii Generale, conform Formularului IV, Sectiunea Formulare si Modele
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2011 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2011 14:00
Locul: Casa Corpului Didactic Cluj, Adresa: str.Septimiu Alibini, nr.91, Mun Cluj- Napoca, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai ofertantilor si reprezentanti ai autoritatilor abilitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104641, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu termenele stabilite deOUG 34/2006 Art. 256>2.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Casa Corpului Didactic Cluj
Adresa postala:  str.Septimiu Alibini, nr.91, Mun Cluj- Napoca, jud. Cluj, Localitatea:  Cluj- Napoca, Cod postal:  400457, Romania, Tel. 0364- 408998, Email:  [email protected], Fax:  0264 - 593945, Adresa internet (URL):  www.ccdcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 18:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer